Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: ПРОБЛЕМ с АГУ на 190Е  (Прочетена 20736 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

17 Септември, 2011, 16:30:14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги , досега не съм писъл тук за проблема си ,но положението е трагично .Имам 190Е - 1992г. ,1800куб., бензин , 109к. , механичен инжекцион . Така историята е дълга ,но.... имах монтирана обикновенна газова уредба Lovato , но проблемите бяха безкрайни - първо менеше оборотите и гаснеше /сложиха ми някакво реле или датчик и се реши долу горе проблема/, второ имаше гърмене като за световно /смених кабели, свещи, капачка, всякакви диагностики и настройки /,но гърменето си остана . Просто автомобила не можеше да се кара ,всеки ''майстор'' вдига рамене и казва всичко е добре- НО ГЪРМЕНЕТО не се оправя . Така аз свалих уредбата и си я карах до сега на бензин , но разходите за гориво направо ме смазват.... искам да си направя автомобила да върви на газ . Моля за съвет- може ли да се направи на газ и да работи без проблеми ? ;   
П.П. Аз съм от Стара Загора ,но където и да има човек ,който може да ми помогне по въпроса да пише !


17 Септември, 2011, 16:40:48
Отговор #1
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 623
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
По принцип не е мисията невъзможна, но понякога тези механични инжекции са доста претенциозни. Между другото не знам дали знаеш, че вече предлагат монтиране на газови инжекциони дори на механичен инжекцион така че това е един вариант.
А свещите какви са, защото понякога от тях идва гърменето също.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

17 Септември, 2011, 16:45:19
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Добре дошъл колега zlatomir tomov, този мотор и перфектен за газификация и това ти го казвам, защото моя газаджия е със същия, единствената разлика е в кубратурата и конете, неговата е 2000кубика 122коня.

Ниските обороти постоянни ли са ти и колко са, когато беше на газ? Имаше ли разлика в оборотите на газта и на бензина?
Имаш ли снимки когато е била монтирана газовата уредба? Ще ти помогнем в това бъди сигурен, а и Стара Загора не е далече от Пловдив.

Аз също съм с обикновена газова уредба "Ловато" и нямам никакви ядове, важен е монтажа и да се спазат някои основни правила.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Септември, 2011, 16:57:26
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Детонациите ти идват от обеднена смес - това е сигурно ok, но трябва да се хване от къде е... може и вакум да имаш излязъл, при бензин по-малко се усеща, Стабилни ли са ниски обороти на празен ход  при бензин  сега?

За ниски обороти на празен ход знам, че  газаджията  слага някакъв електронен блок и заспаха, ще му звънна да се включи - Да ти помогне. welldone
« Последна редакция: 17 Септември, 2011, 17:01:13 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Септември, 2011, 20:20:26
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
по принцип , пробвах доста варианти  за намиране на проблема : Смених в сервиз на БОШ - кабели , свещи, капачка. За да ми направвят оборотите стабилни ми сложиха едно реле и долу горе се реши проблема с нестабилните обороти и гасненето, но детонациите останаха ..... и се почна ходене при всекакви спецове.....в Стара Загора , Казанлък , Пловдив /сервиз ''Формула"/ и барнат тук там - "уж трябва да няма проблеми "  и след като тръгна от сервиза "БУМ" .И толкова много ми беше писнало от "МАЙСТОРИ" че ми идеше... kill_myself ....


17 Септември, 2011, 20:35:15
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
за монтаж на газови инжекциони на автомобил като моя разбрах сега наскоро, и за това искам да го направя на газ . Предложиха ми вариант с газов инжекцион марка "фобос" -цена 1200лв но в Бургас и все още не съм убеден дали са надежни тези системи . Да не се получи пак същия проблем с гърменето ......

17 Септември, 2011, 20:37:41
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
на бензин автомобила и преди и сега си работи като звяр , няма проблем с обороти .... вс е ОК !!!!!

17 Септември, 2011, 21:07:16
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
на бензин автомобила и преди и сега си работи като звяр , няма проблем с обороти .... вс е ОК !!!!!

Това е много добре  ok има един клапан на КЕ-джетроника от него също са възможни тези проблеми.
Плочката за газта, знаеш ли как ти беше монтирана и каква е?





Говорих с човека, ще се включи по твоя проблем, в момента няма възможност.
Обясних му какво точно си писал по проблема, каза че няма проблем да се справи. good job
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Септември, 2011, 21:17:55
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Виж точно как работи KE-Jetronic (КЕ-Джетроник) на Mercedes 190, W124, W123   регулатора на въздушния поток, от които зависи нормалната работа на газовата уредба, да не бъде обеднена газта.

за монтаж на газови инжекциони на автомобил като моя разбрах сега наскоро, и за това искам да го направя на газ . Предложиха ми вариант с газов инжекцион марка "фобос" -цена 1200лв но в Бургас и все още не съм убеден дали са надежни тези системи . Да не се получи пак същия проблем с гърменето ......

От тази марка по далече...работят с евтини инжектори, иначе софта им е на ниво, но...другите модули им са под голяма въпросителна.
За мен лично има две газови уредби, от обикновените Ловато и от инжикционите Renzo Landi - лично мнение. :wink: :wink:
« Последна редакция: 17 Септември, 2011, 21:27:21 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

17 Септември, 2011, 21:59:24
Отговор #9
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 623
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
И за ФОБОС се чуват добри отзиви, но за тези 1200лв може да сложиш наистина Landi Renzo.
Според мен обаче не се вкарвай в такива инвестиции, ами намери някой да ти направи твоето Lovatо да работи както трябва. Има толкова хора с обикновени газови на този тип двигател, че няма как да не стане и при теб.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


17 Септември, 2011, 22:23:28
Отговор #10
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Хора разберете , готов съм на всякакви решения /не и безмислено скъпи  nono/но искам мерца да стане перфектен както на бензин така и на газ . Обичам този автомобил !

20 Септември, 2011, 21:11:06
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
здравей колега ,прочетох за проблема ти и мога да ти дам отговор на няколко въпроса.що се отнася до газовият инжекцион за твоят автомобил ,landi имаше един стар модел който вече не се произвежда,за други не мога да гарантирам.по принцип lovato обикновенната агу е перфектна,но проблема не е в нея.много голямо зночение има какъв смесител ти е монтирал колегата.другото което ме съмнява е спукан маншон под разпределителят на горивото и от там бедна смес.аз съм със същият автомобил но с по големият мотор 2000 куб.със същата агу  и нямам такива проблеми.

27 Септември, 2011, 18:54:18
Отговор #12
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Колеги ,много благодаря на всички които взеха отношение по моя проблем ! Склонен съм да вярвам че няма да имам проблеми  с автомобила при перфектен монтаж на газов инжекцион Ланди Ренцо ! Мисля че това е решението за мен ! Може ли да ми дадете координати и телефони за връзка с точния човек или сервиз който да се заеме с тази работа , и да ми даде инфо за тези инжекциони /модели , разход на автомобила, монтажи , цени и тн./     Благодаря предварително !!!

27 Септември, 2011, 18:57:23
Отговор #13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравей колега, точния човек good job, който търсиш е писал по предния пост, преди твоя.
Доказан майстор в този бранш. good job
Единствения проблем е, че трябва да дойдеш до Пловдив. welldone
« Последна редакция: 27 Септември, 2011, 19:01:20 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

27 Септември, 2011, 19:02:28
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2011
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: stara zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
как да се свържа с него или да го намеря в Пловдив !



Сподели темата


Етикети: Проблем АГУ 190Е w201 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum