Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: колата прекъсва  (Прочетена 25949 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

22 Август, 2011, 19:54:09
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C 270 CDI

Здравеите колеги, искам да споделя с всички за един проблем, който имам. Надявям се някой да помогне как да се справя със следния проблем...
Значи, проблемчето се състои в следното ; когато се движа, независимо с каква скорост, напр.карам си с 120 км/ч по магистралката и в един момент, независимо дали съм на автопилот или съм натиснал педала на газта, да кажем до половината, мотора забива все едно съм пуснал педала на газта и колата върви по инерция, и скоростта намалява, да кажем до 70-80 км/ч и да кажеме след 5 или 10 или 15 секунди започва да ускорявя до 120 км/ч и след като ги достигне, да кажем че в този момент съм на автопилот, върви нормално до следващото прекъсване, което може да бъде след 1 или 2, или 10 минути, и после пак всичкото това отново и отново..... kill_myself   много неприятна работа... от диагностиките, които правих, ми казаха , че трябва да се смени педала на газта, че съм имал повредена дюза на един цилиндър, е добре, кумих нов педал и смених дюзата, ама не се оправи този проблем. Колата ми е С 270 ЦДИ, автоматик.
Очаквам съвет или идея как да се справя с проблема.
Предварително благодаря ......... welldone


23 Август, 2011, 15:09:31
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега @ucheganov. ok

Дай малко инфо за целия проблем, смисъл малко предистория.

На каква диагностика си ходил? Стар Диагноза ли?
Каква грешка е хванала(най-добре ако имаш разпечатка от диагностиката да споделиш коя грешка е хванала) и след този ремонт ходил ли си пак на диагностика?

Кои е производителя на тази дюза, и къде стана цялата тази процедура с ремонта?
« Последна редакция: 23 Август, 2011, 16:00:00 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

23 Август, 2011, 16:38:57
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C 270 CDI
Здравейте  ok
Значи предисториятя е следната ;
Колата я купих м.февруари тази година, и нямаше никакви проблеми. За първи път проблема с прекъсването започна някъде в началото на миналия месец, значи както си карам /движа се с ок.110 км/ч на автопилот/ се получи следното, скоростта започна да намалява, все едно съм изключил автопилота (въпреки, че не беше изключен), и намалява и намалява, до към 70 км/ч, и в следващия момент започна да ускорява отново (все едно съм натиснал газта до край, въпреки, че не бях пипал или натискал абсолютно нищо) до 110 км/ч.
В първия момент си помислих, че нещо не е наред с автопилота, да ама след време ми се случи същото, с тази разлика, че този път си карах с газ (разбирай движех се с ок.120 км с натиснат педал на газта (да кажем някъде ок.1/3 от целия му ход), и се получи същото, т.е. сякаш бях върнал педала в неутрално или свободно положение (разбирай все едно, че не съм го натиснал), скоростта започна да намалява. Опитах се да ускоря, като натисках педала за газта последователно до край (включ. и последното положение, мисля, че му казваха кик-даун), и така помпах и помпах на педала, а скоростта все така продължаваше да пада, до към 70 км/ч, и в един момент всичко се оправи и стана нормално, т.е. бях натиснал педала до край, и колата започна да ускорява, сякаш нищо не е било.
С течение на времето, този проблем започна да се появява все по-често и по-често.
Пропуснах да отбележа, че и до сега проблема го прави след като колата загрее достатъчно (имам в предвид температурата достигне нормалната за работа на двигателя) и са минали 20-30 минути от самото стартиране на двигателя. Не знам дали това има някаква връзка с проблема, но го отбелязвам.
Относно диагностиките и грешките - на 1 диагностика показа грешка в педала на газта, грешка в буксата или датчика на скоростите, и изгоряла нагревателна свещ на 1 цилиндър.
Та... смениха ми свещта, смениха маслото на скоростите и купих нова букса, която също смениха, смениха и педала за газта, но... Проблема си остана.
След това отидох при друг майстор, обясних му изцяло проблема и какво съм направил до момента, той ми направи 2 диагностика, и на теста на цилиндрите ми показа, че има дюза, която не е добре и е за смяна (става въпрос за дюзата на 4 цилиндър, компютъра показваше, че е извън нормалните параметри, показваше стойности ок. и над 4, до колкото видях аз самия, за разлика от другите, които показваха стойности ок. -1 до 1...
Така че смениха ми тази дюза (сложиха ми същата мойта, само че рециклирана, все пак нова дюза струва ..... не малко пари)
Обаче проблема си остана... kill_myself
Това е в общи линии...
Ако някой знае майстор, който може да помогне, нека да пише...
Благодаря предварително welldone

23 Август, 2011, 19:25:08
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Горивния филтър сменял ли си го скоро?
Възможно е в резервоара да има доста утайки.

Ако си от Пловдив, бих те насочил къде да отидеш за правилна диагностика, човека е наш потребител, но за жалост рядко влиза поради липса на време. Работи със Стар диагноза, която най-правилно хваща проблемите на Мерцедес Бенц.

Въпросната дюза може да бъдат тествана също в Пловдив, дали работи както трябва или "пикае" или не поддава нужното гориво за определеното време.

Според мен, трябва да се търси добър диагностик, а не да купуваш части и да заплащаш ненужен труд. ok

Пловдивския Балкан Стар е с много добър рейтинг, доста хора идват от други градове поради тази причина.


 
« Последна редакция: 23 Август, 2011, 19:31:44 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

23 Август, 2011, 21:31:50
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C 270 CDI
Здравей, не съм от Пловдив, от София съм. Нищо не ми пречи да прескоча до Пловдив, защото като гледам как вървят нещата, май в София нямя дя мога да намеря майстор, който да ми отстрани проблема. Последното, което ми казаха днес е, че вероятно губи налягане някъде по горивната система.
А иначе всички възможни филтри са сменени преди ок.4000 км.
А пък аз все си мисля, дали някой датчик не е излязъл "извън строя" и да ги прави тия мизерии, ама...
Ако имате някаква информация или тел. къде в Пловдив да направя диагностика, моля пишете...
Благодаря...  welldone
Р.С. Преди да ми отремонтират дюзата, на нейно място са сложили друга за тест, и пак същото прекъсване... doh Та поне що се отнася до тях ме уверяват, че всички работят нормално, след като ги тестваха отново, разбира се.


23 Август, 2011, 23:31:50
Отговор #5
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Здравей колега, къде си ходил в София на сервиз, че толкова бързо вдигна ръце от столичните майстори? Според мен майстори има достатъчно. Ако не ти се дават пари за Балкан Стар има и други, които се специализират в МБ. Точно за дизелов МБ не знам къде да те насоча конкретно към човек, но ако искаш ще разпитам.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

24 Август, 2011, 09:38:12
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C 270 CDI
Здравей колега  Mercedes-Benz-move
Не че съм "вдигнал ръце" от Столичните майстори, просто не знам вече към кого да се обърна...
Не съм ходил все още в БалканСтар, поради това, че знам какви са цените там..... doh
Разпитах всички мои приятели, които карат Мерцедес, и съм ходил там, където и те си праваят колите, при така наречени "квартални майстори", които според мене вършат същото, което и в Балканстар, но на 1/3 от ЦЕНАТА.
А между другото вече 22 дена обикалям по майстори... doh

24 Август, 2011, 13:20:37
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега  Mercedes-Benz-move
Не че съм "вдигнал ръце" от Столичните майстори, просто не знам вече към кого да се обърна...
Не съм ходил все още в БалканСтар, поради това, че знам какви са цените там..... doh
Разпитах всички мои приятели, които карат Мерцедес, и съм ходил там, където и те си праваят колите, при така наречени "квартални майстори", които според мене вършат същото, което и в Балканстар, но на 1/3 от ЦЕНАТА.
А между другото вече 22 дена обикалям по майстори... doh
Здравей, няма лошо да се ходи при кварталните майстори, но имай в предвид, че този автомобил е пълен с електроника(подвижен сървър) и е възможно с техните диагностики, да не могат да локализират проблема.

От пловдивския "Балкан Стар" има добри отзиви, можеш да звънеш едно телефонче и да ги питаш информативно.
Но предварително ще  бъдеш информиран от приемчика, за цената след като установят проблема.
Направи една диагностика, нищо няма да загубиш, напротив.  ok ok

"клон Пловдив
Радиново 4202,
Голямо Конарско шосе
тел.             032 654 600"

« Последна редакция: 24 Август, 2011, 15:39:45 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

24 Август, 2011, 14:03:33
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Задънена цедка в резервоара или стари горивни филтри.
Поздрав

24 Август, 2011, 21:58:13
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C 270 CDI
О.К. още утре сменям горивния филтър, отново, и проверявам цедката welldone
Благодаря, дано е това... welldone
Благодаря за тел.на Пловдивския Сервиз ... welldone


25 Август, 2011, 16:57:36
Отговор #10
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Пиши как са се развили нещата. ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

27 Август, 2011, 11:24:18
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Sofia
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C 270 CDI
смених филтъра, цедката не е задръстена...
Проблема си остава, прекъсва и това е...
Остава да има дефект някакъв в електронния блок  kill_myself

28 Август, 2011, 02:04:45
Отговор #12
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Един малко глупав въпрос: как я проверяваш тая цедка?

16 Септември, 2011, 22:21:02
Отговор #13
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Случайно да ти светва чека?
Лампата с моторчето - за него става въпрос.

29 Февруари, 2016, 22:00:06
Отговор #14
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2013
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: MERCEDES C 220CDI - S204, 170h.p. - 2007 и MERCEDES ML 270CDI - W162, 164h.p. - 2001
Здравейте колеги. Имам същия проблем. Разликата е че за последните 1000км, от който 900 на магистралата описаното от колегата ми се случи общо 7 пъти. Само 1 път когато навлизах в магистралата при скорост около 70км/ч., като спадна на 60км/ч. и се оправи. Другите два пъти на автопилот със 130км/ч. спад с около 5км/ч. А тази вечер 4 последователни пъти в рамките на 10 - 15 минути при скорост на автопилот 120км/ч. отново спад с 5 до 10км/ч. На диагностика не съм е водил преди 1100км са сменени всички филтри и масло. Колата е 220 cdi S204 ( W204 - но комби ), модела 2007 на 268 000км - реални. Последния коментар ме накара да се замисля, на мен няколко пъти ми е светвал чека. В книжката пише недобро налягане в горивната система или въздух. Пише да се запали и изгаси 4 последователни пъти и че ще изчезне. Така и става 3 пъти вече или 4 за последните 3000км. пробег. Ако някой може да помогне нека да пише.



Сподели темата


Етикети: прекъсва 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum