Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с климатроника w210  (Прочетена 24493 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

03 Август, 2011, 18:50:56
Отговор #15
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Е аз също имам и ктс на бош,но не хваща и тя.Мислих че съм най-добрия на климатроници на мерцедес но явно този ще ме потормози малко повече и ще го намеря сигурен съм.Благодаря ви все пак на всички  ok
При теб нещата са супер лесни, започни да проверяваш всички модули по системата дали са изправни и ще откриеш къде е проблема, може и копресора да се окаже разковничето на проблема.
Пиши каква е била причината след като е отстраниш проблема.
Успех ти желая!!! ok Mercedes-Benz-move
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


03 Август, 2011, 20:30:15
Отговор #16
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8

04 Август, 2011, 15:30:52
Отговор #17
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Проблема го реших колеги ok в електрониката се оказа студена спойка на релето.Вече работи безотказно.Благодаря все пак на всички който се потормозиха с мен Happy

04 Август, 2011, 15:43:10
Отговор #18
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Браво, тези студени спойки са много коварни.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

04 Август, 2011, 22:15:42
Отговор #19
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Проблема го реших колеги ok в електрониката се оказа студена спойка на релето.Вече работи безотказно.Благодаря все пак на всички който се потормозиха с мен Happy
Браво за успешния край. ok Mercedes-Benz-move
Доколкото разбрах си климатичен майстор, вярвам, че ще посещаваш форума да си полезен и на други колеги. welldone
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


13 Август, 2011, 20:12:09
Отговор #20
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Раднево
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: с250тд
Колега и аз го имам този проблем  на с250тд, работи 3 минути  и изключва не е от масло и фреон  ,пробвах  с друга електроника която е вкупето и управлява,   но пак тая не знам вече каде да търся  повредата, вече  ако някои може да помогне

13 Август, 2011, 22:17:48
Отговор #21
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега.
Тази диагностика, че всичко е "наред" в сервиз ли е направиха?

П.С. ако искаш да ти бъде променен ника пиши, а не да ти се вижда пощата.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

14 Август, 2011, 19:55:17
Отговор #22
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Раднево
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: с250тд
Да в сервиз ми досаредиха системата със зарядна станция професионална, и момчето каза да да отида на стардиагностик.  Ходих  закачиха колата, изчистиха грешки  не откриха причина да изкл.  От един приятел свалих  неговото табло елект.блок в купето и пак  2 минути  работи нормално и изкл. За ника ми го смени  на gorglak Mercedes-Benz-move clap

14 Август, 2011, 20:05:33
Отговор #23
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
И при теб може би, ще се окаже или студена спойка или датчик, но би трябвало на "Стар диагноза" да  хване грешката, която се записва в бордовият компютър...

П.С. Ника съм ти го сменил на gorglak, но пак ще влизаш във форума със стария си ник с който си се регистрирал.
« Последна редакция: 14 Август, 2011, 20:07:06 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

15 Август, 2011, 10:29:59
Отговор #24
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Да в сервиз ми досаредиха системата със зарядна станция професионална, и момчето каза да да отида на стардиагностик.  Ходих  закачиха колата, изчистиха грешки  не откриха причина да изкл.  От един приятел свалих  неговото табло елект.блок в купето и пак  2 минути  работи нормално и изкл                                                                                                                                                          Здравей и от мене колега,когато ти правят диагностика и доколкото разбирам е имало нещо записано като грешки нали така ?Все пак те са ти ги изчистили и сте пробвали пак,след пробата изк.пак обаче записва ли грешки?И интересно ми стана как сте сменяли електроники като те имат програмиране между хардуер и софтуер и не би трябвало да тръгне.                   


15 Август, 2011, 20:34:31
Отговор #25
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Авг. 2011
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Раднево
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: с250тд
За електрониката  става въпрос  за блока за управление в купето, която е  над радиото  за   с250тд -98г. вадиш  има две букси   с по 20 кабелчета всичко си тръгва нормално духа  студено, но само 2,3 минути  Вече почнах да си мисля дали няма да е компресора но нали му мериха налягане  ниско, високо всичко е ок.

15 Август, 2011, 21:01:46
Отговор #26
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Компресорите  биват два вида; бутален и роторен, първия не подлежи на ремонт, а при втория, понякога блокират лопатките и подлежи на такъв. Но както казваш достига нужното налягане. (За мен лично не е компресора, щом достига нужното налягане, а не изключва преди да го достигне.)

Много е важно да се спазва вида масло което се дозира според системата, смисъл; в R134 се използва синтетично масло, а при R12 минерално масло. Ако е зареждан с неправилно масло това скапва компресора рано или късно.
« Последна редакция: 15 Август, 2011, 21:04:17 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

16 Август, 2011, 14:25:32
Отговор #27
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Пробвай да си направиш самодиагностика сам на климатроника колега има го описано как се прави.Климатроника ти е двуозонов ли е?http://mercedes-bulgaria.com/polezno/polezno/useful/906-diagnostika-na-klimatronika-e-class-w210.html

16 Август, 2011, 16:02:18
Отговор #28
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Ето ти нагледно wink-mb  Mercedes-Benz-move
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=XzgIkFjRceg" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=XzgIkFjRceg</a>

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=4h-XKumd8pM" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=4h-XKumd8pM</a>
« Последна редакция: 16 Август, 2011, 16:04:23 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

09 Август, 2018, 13:32:29
Отговор #29
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Авг. 2018
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w210
Проблема го реших колеги ok в електрониката се оказа студена спойка на релето.Вече работи безотказно.Благодаря все пак на всички който се потормозиха с мен Happy

Колега ще споделиш ли къде точно беше тази студена спойка,че аз имам същият проблем.Ако не ти пречи обади се 0898772443 Даниел.Благодаря предварително



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum