Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с климатроника w210  (Прочетена 24439 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

29 Юли, 2011, 02:41:28
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa

Когато пусна климатроника на w210 Е250 98година си тръгва веднага,но след 3 мин.спира компресора на климатика сам и повече не тръгва.Ходих на проверят налягането на фреон и излезна перфекно,гледахме и на стар диагноза и излиза че няма грешки записани в климатроника.Вече незнам какво да търся като проблем.Ще съм благодарен ако някои има на идея нещо,благодаря ви предварително.


29 Юли, 2011, 11:57:38
Отговор #1
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Това 'спира и повече не тръгва' значи, че в момента въобще нямаш клима така ли? Или като изгасиш колата и запалиш пак тръгва компресорът, но не може да работи повече от 3мин?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

30 Юли, 2011, 14:25:18
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей, виж релето на перката и дали работи - не трябва да спира изобщо перката.
Няма ли охлаждане естесвено е да спре.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

30 Юли, 2011, 19:22:33
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
От кога е така и кога за последно му е правено обслужвне.В картера на климатика има около 0,300грама масло при всяко обслъжване се заменят около 20 до 40 зависи от машината и модела автомобил.
 Обслужването на климатик веднъж годишно е преполръчително,старото масло води до износване на елементите на компресора на климатика,по голямо натоварване,от там сработва защитата и от там изключване на компресора.
 На моя автомобил му правя два пъти в годината обслужване в началото на сезона в който започвам да го ползувам и в края на сезона на ползуване или по веднъж на всеки 6 месеца. Или се получава че в годината сменям по 60грама от маслото в картера...

02 Август, 2011, 01:05:54
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Климатика е обслужен проверен дозареден с масло и фреон,аз също си мислих че заради ниско налягане в системата спира да работи,но и след дозареждането пак е същата работа.Палиш колата климатроника си тръгва и след 3мин.изключва компресора и след това спират и перките.Когато е загасиш и запалиш отново колата пак тръгва.


02 Август, 2011, 01:25:17
Отговор #5
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Колега, а дуо-винтилите как са? Почиствани ли са?
За тези става дума:







Срещал съм същият проблем като твоя в един от чуждестранните форуми (за 300D от 1996 ставаше дума), но така и не написаха къде се е оказал проблема.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

02 Август, 2011, 01:29:21
Отговор #6
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Забравих да те попитам дали това ти се случва само когато климатроникът работи в режим AUTO. Стрещат се проблеми от някакъв регулатор, които кара компресорът да изключва без причина. Ако караш в режим AC пак ли изключва след 3мин?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

02 Август, 2011, 12:43:52
Отговор #7
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Колега значи и в режим auto пак спира и в ръчен също спира.винаги процеса трае 3мин.Да няма грешки и да има фреон и масло и всичко да е перфекно не мога да си го обесня.Да се товари компресора и нещо да го изключва?Като спре компресора спират и перките отпред.

02 Август, 2011, 13:01:23
Отговор #8
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Щом климатичната система е изрядна от към херметизация, количество фреон, масло и т.н. и е факт че компресорът работи (дори за малко) значи според мен проблемът трябва да е някъде в управлението на климатроника. Не съм наясно каква е елетрониката там пък и казваш че не изкарва никакви грешки при диагностика, което още повече ме озадачава.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

02 Август, 2011, 17:45:54
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Все си мислих,че проблема е в неправилното кодиране между хардуер и софтуер но и тва пробвах.


02 Август, 2011, 20:47:47
Отговор #10
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Днес обсъдих проблема с един познат и другите 2 възможни причини са:
1. задръстени филтри на климатика.
2. датчика на радиаторчето може да подава грешен сигнал например че радиаторчето се обледенява и изключва компресора.
Ако не са и тези двете вече наистина няма идея какво може да е.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

03 Август, 2011, 01:03:32
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Филтрите са нови и тези който са под джапката,датчика не засича че питата се заледява,а ако отчиташе това мисля че ще го засича като грешка все пак.Още като стана този случей и си го помислих това,но уви :( акъла не ми го побира този проблем само да го намеря ще го напиша с големи букви тука.Вече мисля за електрониката да не се е побъркала нещо,лошото е че имам друга но е за едноозонов климатроник.

03 Август, 2011, 01:09:02
Отговор #12
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Щом си сигурен, че датчика връща точни данни значи най-вероятно нещо електрониката се е побъркала както предполагах в началото. Ако разбереш какво е наистина напиши, защото и на мен ми е интересно какво ще да е това чудо.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

03 Август, 2011, 13:10:43
Отговор #13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега, изчетах всички постове и според мен...при тази ситуация намери правилния сервиз за климатици, за Пловдив бих ти препоръчал такъв.

Тази Стар диагностика  не е възможно... да не хване проблема ти по климатроника...нямам обяснение...
Вчера говорих с човек, който има сервиз със Стар диагностика и ми каза, че ще хване грешката на климатроника...
« Последна редакция: 03 Август, 2011, 13:12:30 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

03 Август, 2011, 16:24:12
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2011
  • Публикации: 9
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c-klasa
Е аз също имам и ктс на бош,но не хваща и тя.Мислих че съм най-добрия на климатроници на мерцедес но явно този ще ме потормози малко повече и ще го намеря сигурен съм.Благодаря ви все пак на всички  ok



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum