Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Анализ на използваните искрови свещи  (Прочетена 5716 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

06 Ноември, 2010, 20:40:06
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +2

Нормално работеща свещ

Външен вид: лек сив или жълтокафяв налеп и леко забележима ерозия на електрода

Въглеродни отлагания

Външен вид: Сух, мек въглероден налеп по електродите и изолаторната повърхност

Последствия: По-лошо запалване, непълно горене или недостатъчно ускорение

Възможни причини: Прекалено богата гориво-въздушна смес, повредени запалителни кабели, неправилно избрана свещ с по-високо топлинно число

Оловни отлагания


Външен вид: Жълт или жълтокафяв налеп от лъщящ пласт по изолаторната повърхност

Последствия: Недостатъчна мощност при рязко ускорение или натоварена работа, но при нормални условия не се забелязва проблем

Възможни причини: Използване на бензин с повишено съдържание на олово.

Прегряване


Външен вид: Изключително бяла изолационна повърхност с малки точици черни отлагания и преждевременна ерозия на електрода

Последствия: Липса на мошност при шофиране с голяма скорост

Възможни причини: Възможно е свещите да не са затегнати, както трябва, двигателят да не се охлажда достатъчно, свещите да са неправилно избрани с по-високо топлинно число, големи детонации.

Предварително запалване



Външен вид: Разтопен или изгорял електрод, набъбнала изолаторна повърхност, алуминиеви или други метални отлагания по повърхността

Последствия: Загуба на мощност, която може да причини по-сериозна повреда на двигателя

Възможни причини: Възможно е свещите да не са затегнати, както трябва, двигателят да не се охлажда достатъчно, свещите да са неправилно избрани с по-високо топлинно число, големи детонации.

Маслени отлагания



Външен вид: Влажни маслени отлагания върху електрода и изолационната повърхност.

Последствия: Трудно запалване.

Възможни причини: Износени бутални пръстени или износени водачи на клапаните. При двутакотви двигатели възможната причина е прекалено голямо съдържание на масло в горивната смес.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum