Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: смяна на ангрнажната верига  (Прочетена 21536 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

23 Юни, 2011, 22:49:05
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: троян
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

имали особености  при зацепването на ангрнажната верига и масления обтегач


23 Юни, 2011, 22:56:08
Отговор #1
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 623
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
Здравей колега, ето ти една тема от чужд форум, която мислех да преведа, но реших, че едва ли ще са много хората, които ще седнат сами да си сменят ангренажната верига и затова все я отлагам:
http://www.dieselgiant.com/replacetimingchain.htm

Ако не знаеш английски пробвай с Google Translate или попитай тук.
Така на първо четене не забелязах особености, но пише задължително да се използва нов обтегач, а не стария.
Успех.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

23 Юни, 2011, 22:57:06
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравей колега.
Самата верига има звена с друг цвят и се налага по белезите по всички валове.
Това е за С класа, но схемата е подобна.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

09 Ноември, 2012, 19:34:23
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
Здр има ли някаква особенност при зацепването, немога да я слойа на 20гр и немога побарка ме тая кола?! БЛАГОДАРЯ ВИ!!!

09 Ноември, 2012, 19:45:27
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здр има ли някаква особенност при зацепването, немога да я слойа на 20гр и немога побарка ме тая кола?! БЛАГОДАРЯ ВИ!!!

Добре дошъл колега, дай малко повече инфо. За каква кола става въпрос?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


10 Ноември, 2012, 12:38:09
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
« Последна редакция: 10 Ноември, 2012, 12:44:36 от Motkata »

10 Ноември, 2012, 18:14:28
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Бензин или дизел? И какво не можеш да зацепиш?

10 Ноември, 2012, 18:52:17
Отговор #7
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
С 180 бензин 2000г. веригата не мога да я сложа на белезите какво ли не правих! На 20 градуса на коляновия вал не мога да я сложа по никакъв начин, как ли не я въртях!!!


C 180 benzin 2000g verigata nemoga da q sloja na belezi kakvo li ne pravih! Na 20 gr na kolqnoviq val nemoga da q sloja po nikakav nachin, kak li ne q varteh!!!


Глобален Модератор Коментар Това ти е първия и последния пост на шльокавица! Тук се пише на кирилица!
« Последна редакция: 11 Ноември, 2012, 00:56:48 от Bogo® »

12 Ноември, 2012, 21:15:23
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Защо я слагаш на 20градуса??? Да не би да зацепваш помпа на дизелов мотор? Коляновия вал трябва да е на О|Т а разпределителните по белези. Объегача го разглабяш и след като си зацепил веригата, завиваш първата част от обчегача, към главата,а след това завиваш втората част с пружината.
 Поздрави...

13 Ноември, 2012, 09:55:18
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
 good job Тая ауто дата схте я изтрия неината м--а!!!  beer


24 Януари, 2013, 21:23:02
Отговор #10
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
Даите малко инфо за зацепването на ангренажна верига на ц180 202 копе?! Побаркал сам се! Благодаря ви!!!

25 Януари, 2013, 09:50:09
Отговор #11
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
На коляновия вал трябва да е на. ОТ а на разпределителните валове на белези. На всмукателните тръби колелото е раздвижно или променя момента на отваряне на всмукателните клапани. Когато вал е на белези колелото трябва да е докрай назад. Зацепваш завиваш обтегача и си готов.

25 Януари, 2013, 10:54:24
Отговор #12
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Ти като си смъквал старата верига ми се струва че не си я поставил на белези извадил си я ей така като ти падне та затова не ти се получават нещата! Дерзай дано успееш!

25 Януари, 2013, 14:44:57
Отговор #13
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
Auto Data дават савсем различен начин на зацепване и се дразна! Там го дават кол. вал да е на 20 градуса, и горния успокоител между двата вала да е свален! Има ли нешто такова?!!! kill_myself kill_myself kill_myself

27 Януари, 2013, 21:48:38
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2012
  • Публикации: 10
  • Местонахождение: Petrich
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
Има ли нешто такова или е грешно в Датата! Не иска да пали зацепена е на от и валовете са на белези не пали и не пали! Имате ли представа за какво става вапрос?!



Сподели темата


Етикети: ц180 202 копе Ц 180 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum