Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Най-често срещаните дефекти на свещите и причините за тях  (Прочетена 2668 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

06 Ноември, 2010, 19:11:07
  • секс гуру
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 668
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +2

1.Увеличен (набъбнал) край на свеща

Причина

    * Завишен волтаж (например 12 волтова свещ в 24 волта система или обратно)
    * Повреда в динамото или реле регулатора
    * Свеща е била изложена на влага при съхранението си

Решение


    * Проверка на волтажа на подревните свещи и съответното предписание за автомобила
    * Проверка на зареждането в автомобила
    * Проверка на качеството на съхранение на свеща

2.Счупен край на свеща

Причина

    * Завишен волтаж (например 12 волтова свещ в 24 волта система или обратно)
    * Повреда в динамото или реле регулатора

Решение

    * Проверка на релето за подревни свещи
    * Проверка на волтажа на подревните свещи и съответното предписание за автомобила
    * Проверка на зареждането в автомобила.

Повреден или лиспващ край на свеща

Причина

    * Повреда в запалителната система
    * Посоката или редовността на впръскваната горивна струя е погрешна
    * Повредено уплътнение, което води до нарушение в позицията на разпръскване на горивото

Решение

    * Проверка на запалителната система
    * Проверка дали са избрани подходящите части (свещ, реле подгревни свещи) за съответния автомобил
    * Проверка за наличието на нагар (отлагания) в леглата на подгревните свещи


4.Деформиран (обезобразен) край на свеща (прегряване)

Причина

    * Повреда в запалителната система
    * Посоката или редовността на впръскваната горивна струя е погрешна
    * Завишен волтаж (например 12 волтова свещ в 24 волта система или обратно)
    * Повреда в динамото или реле регулатора
    * Повреда в механизма на впръскващата дюза или предварене

Решение

    * Проверка на запалителната система
    * Проверка дали са избрани подходящите части (свещ, реле подгревни свещи) за съответния автомобил
    * Проверка за наличието на нагар (отлагания) в леглата на подгревните свещи
    * Проверка на релето за подревни свещи
    * Проверка на волтажа на подгревните свещи и съответното предписание за автомобила
    * Проверка на зареждането в автомобила
    * Повреда в механизма на впръскващата дюза или предварене

5.В края на свеща се наблюдава издатина във формата на пръстен

Причина

    * Наличието на масло в горивната камера, вероятно породено от факта, че двигателя е износен

Решение


    * Проверка на разхода на масло
    * Проверка на хлабината на буталата в цилиндрите на двигателя

Напълно лиспсващ работен край на свеща

Причина

    * Повреда в запалителната система
    * Посоката или редовността на впръскваната горивна струя е погрешна
    * Повредено уплътнение, което води до нарушение в позицията на разпръскване на горивото
    * Повредена е резбата на цилиндровата глава, където се разполага съответната подгревна свещ
    * При монтажа свеща не е затегната правилно, поради което не е легнала в правилната си работна позиция

Решение

    * Проверка дали са избрани подходящите части (свещ, реле подгревни свещи) за съответния автомобил
    * Проверка за наличието на нагар (отлагания) в леглата на подгревните свещи
    * Проверка дали е монтирано правилно релето за подревни свещи
    * Проверка на регулировката на горивната помпа
    * Проверка на резбата на цилиндровата глава за нагар или други нарушения.


  7. Краят на свеща е закривен и докосва корпуса й

Причина

    * Пренатягане на свеща при монтаж
    * Използване на неподходящ инструмент при монтаж
    * Повредена е резбата на цилиндровата глава, където се разполага съответната подгревна свещ

Решение

    * Проверка на резбата на цилиндровата глава за нагар или други нарушения
    * Проверка на натягането на свеща

Наличието на пукнатини (дупки), разтопяване на метала в непосредствена близост до корпуса на свеща

Причина

    * Повреда в запалителната система
    * Посоката или редовността на впръскваната горивна струя е погрешна
    * Повредено уплътнение, което води до нарушение в позицията на разпръскване на горивото
    * Повреда в механизма на впръскващата дюза или предварене
    * Проверка на резбата на цилиндровата глава за нагар или други нарушения
    * При монтажа свеща не е затегната правилно, поради което не е легнала в правилната си работна позиция

Решение

    * Проверка дали са избрани подходящите части (свещ, реле подгревни свещи) за съответния автомобил
    * Проверка за наличието на нагар (отлагания) в леглата на подгревните свещи
    * Проверка дали е монтирано правилно релето за подревни свещи
    * Проверка на регулировката на горивната помпа
    * Проверка на резбата на цилиндровата глава за нагар или други нарушения

9.Въглеродни отлагания между корпуса и работния край на свеща

Причина

    * Повреда в запалителната система
    * Посоката или редовността на впръскваната горивна струя е погрешна
    * Повредено уплътнение, което води до нарушение в позицията на разпръскване на горивото
    * Предварене или друга повреда на инжекционната помпа

Решение

    * Проверка дали са избрани подходящите части (свещ, реле подгревни свещи) за съответния автомобил
    * Проверка дали е монтирано правилно релето за подревни свещи
    * Проверка за наличието на нагар (отлагания) в леглата на подгревните свещи
    * Проверка на резбата на цилиндровата глава за нагар или други нарушения
    * Проверка на регулировката на горивната помпа.


10.Счупен (изкривен) захранващ край

Причина

    * Пренатягане на свеща при монтаж
    * Използване на неподходящ инструмент при монтаж
    * Повредена е резбата на цилиндровата глава, където се разполага съответната подгревна свещ

Решение

    * Проверка на резбата на цилиндровата глава за нагар или други нарушения
    * Проверка на натягането на свеща










Сподели темата


Етикети: дефекти свещи 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum