Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Ел. схема на инжекционна система на двигател 102.910 с неутрализатор  (Прочетена 8004 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

02 Юни, 2011, 15:07:06
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Функционална схема на инжекционната система на двигател 102.910 с неутрализатор на отработените газове



Позиция   Наименование

1   Регулатор на състава на сместа (дозатор на гориво и разходомер на въздуха в комплект)
20   Предварителен катализатор (на автомобили за Великобритания) или резонатор (на автомобили за Австралия)
40   Мембранен регулатор на налягането на горивото в системата
55   Горивен филтър
57   Хидроакумулатор на гориво
71   Охладител на горивото (на автомобили за Австралия)
75   Резервоар за гориво
76   Клапан за връзка с атмосферата (Вентилационен клапан)
77   Адсорбер
78   Изпускателен клапан
79   Термоелектрически клапан 70"С
92   Дюза
158   Неутрализатор на отработените газове
В2   Датчик за положението на напорния диск на разходомера за въздух
В6   Безконтактен датчик за скоростта на движение
В11/2   4-контактен датчик за температурата на охлаждащата течност на запалителна система Е71 и на инжекционна система КЕ (2Е - Е)
В17/1   Датчик за температурата на засмуквания въздух на запалителна система Е71.
G3/2   Датчик за концентрацията на кислород (Кислороден датчик)
КЗ/1   Реле на подгряването на всмукателния тръбопровод'
К29   Реле за повишаване момента на превключване на скоростите на механична скоростна кутия*
L5   Датчик за ъгловите импулси

Позиция   Наименование

мз   Горивна помпа
N1/2   Бгкж за управление на запалителна система №1
N3   блок за управление на инжекционна система КЕ
N16/3   Реле за включване на горивната помпа
R8/2   Блок за подгряване на всмукателния тръбопровод*
R16   Коректор на запалителна система Е71_
R16/1   Еднопозиционен коректор на запалителна система Е21 (на автомобили за Австралия)
III7   Коректор на инжекционна система КЕ
R17/1   Еднопозиционен коректор на инжекционна система КЕ (на автомобили за Австралия)
S25/13   Термоелектрически изключвател 60-55°С (частично подгрявало на всмукателния тръбопровод)
S27/2   Микроизкпючвател на принудителния празен ход
S29/2   Краен изключвател на дроселната клапа (разпознаване на пълно натоварване и празен ход)
W3   Точка на замасяванс на подкалника на ляв преден калник (за бобината на запалване)
W6   Точка на замасяване в багажника на подкалника на левия заден калник (до задния фар)
Т1   Бобина на запалване
Y1   Електрохидравличсн регулатор на управляващото налягане (противоналлгане)
Y5/1   Електромагнитен съединител на компресора на кондиционера
Y6   Регулатор на празния ход
Y8   Пускова дюза
с   Вентилация


« Последна редакция: 02 Юни, 2011, 15:19:40 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum