Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Ел.схема на сигнализацията за нивото на маслото, охлаждащата течност  (Прочетена 9094 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Юни, 2011, 22:30:51
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Ел.схема на сигнализацията за нивото на маслото, охлаждащата течност, течността в резервоара на устройството за измиване на стъклата и фаровете на автомобили с бензинови и дизелови двигатели




Контролно табло: а - контролна лампа за включване на левия мигач; Ь - котролна лампа на дългите светлини; с - указател на температурата на охлаждащата течност; о1 - горивомер; е - контролна лампа за резервата на гориво; ( - контролна лампа за включени подгряващи свещи {на дизелови двигатели); д - контролна лампа за разреждането на акумулатора; 11 - контролна лампа за износване на спирачните накладки; I - контролна лампа за нивото на спирачната течност и за включена ръчна спирачка; ) - контролна лампа за нивото на маслото; к - лампа за нивото на охраждащата течност; I - контролна лампа за нивото на течността в резервоара на устройството за измиване на стъклата и фаровете; т - контролна лампа за включен десен мигач; п - звуков сигнализатор за включен мигач; о - лампа на осветлението на контролното табло с реостат за регулиране силата на светлината; д - звуков сигнализатор за неизключени габаритни светлини; г - часовник или тахометър; Б -указател за налягането на маслото


Позиция   Наименование

2   Датчик за нивото на маслото
3   Датчик за нивото па охлаждащата течност
4   Датчик за нивото на течността в резервоара на устройството за измиване на стъклата и фаровете
5   Датчик за налягане на маслото
6   4-изводен куплунг за кабелния сноп на стартера; а - основна замасяваща точка зад контролното табло; Ь - към извод й (гнездо "15", клема "15", веригата не е защитена с предпазител) на монтажния блок; с - към извод 0 (гнездо "2", клема "15", веригата не е защитена с предпазител N59) на монтажния блок; о1 - към извод 0 (гнездо "8", извод "61" на генератора) на монтажния блок; т -клема 1-А на релето за времето на предпусковото подгряване (на дизелови автомобили)
N11   Основна замасяваща точка зад контролното табло пред групата резистори
М5   "Маса" на двигателя
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum