Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с паленето  (Прочетена 10727 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Септември, 2011, 21:29:27
Отговор #15
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5156
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега, за W202(бензин) се намира, както съм ти отбелязал на снимката.
Откачаш пластмасовата тръба и си ти. :wink: има две скоби. ok

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


03 Октомври, 2011, 19:17:43
Отговор #16
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2011
  • Публикации: 12
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C200 Compresor
извинявам се, не уточних, че моята кола е С200 компресор. Има една подобна джаджа при въздушният филтър. Тя почиства ли се и как?

03 Октомври, 2011, 20:23:38
Отговор #17
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Да чисти се,ако прочетеш цялата тема ще разбереш как  welldone ти си

06 Октомври, 2011, 21:40:18
Отговор #18
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2011
  • Публикации: 12
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C200 Compresor
в тази тема не открих, как се чисти. Как се казва тази джаджа, за да я потърся в други теми? Става въпрос за тази при въздушния филтър, не другата горе вдясно.

07 Октомври, 2011, 08:21:04
Отговор #19
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Това при въздушния филтър най вероятно е дебитомера,не ежелателно да го чистиш или ровиш по него. Дроселовата клапа би трябвало да е следващото по ред.
 Дроселовата клапа се сваля и почиства понеже с течение на времвто се образуват мазни и черни на цвят налепи,които не позволяват на дроселовата клапа да затвори до край и от там става объркване в работата на мотора.
Клапата се почиства със чистител за карбуратори или ацетон,бензин. Трябва вътрешно да няма налепи по стените.
 Дроселовта клапа предтавлява тръба в която има клапа която се отваря при натискане педала на газта. Подаването на газта става по два начина чрез жило или по електрически път, при теб трябва да е по електрически.
Това означава че търсиш тръба с клапа и куплунг към нея...
Успех



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2019 Powered by Simple Machines Forum