Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с паленето  (Прочетена 9525 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Юни, 2011, 12:24:46
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Габрово, България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги, обръщам се към вас със следния проблем:

 Колата е Мерцедес W202, C200, 1995 година, бензин, няма газова уредба.

Та проблема е следния и съм забелязал, че се проявява само когато двигателя е топъл (след пътуване или ако е била напечена на на силно слънце) При запалване колата изгасва, при втория опит запалва. Гасненето мога да предотвратя ако  и подам леко газ. Не го прави винаги, но напоследък по често и то само ако е топла, никога не го прави студена.

 Това е проблема ми, ако някои може да ми помогне благодаря.


01 Юни, 2011, 12:39:48
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравей колега @Pencho Bonev и добре дошъл ok
Като прочетох поста ти, за мен проблема е в мембраната на регулатора за налягането.
Най-вероятно е скъсана тази мембрана и вкарва бензин в колекторите и от там ти дави.
За да провериш и да се убедиш, че е така, изкарай щуцера от регулатора на налягането, ако протече бензин значи е скъсана мембраната. ok

----------------------
Виж тази тема https://mercedes-bg.info/index.php?topic=577.0
« Последна редакция: 01 Юни, 2011, 15:32:59 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Юни, 2011, 12:43:20
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Юни, 2011, 16:53:53
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Габрово, България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
 Здрасти Bogo,
благодаря много за бързия и подробен отговор!
Проблема които е описан в темата която ми изпрати е същия като моя.
Ще направя това което ми каза и ще пиша какъв е резултата.
Само за пояснение: трябва да извадя гуменото маркуче и от него евентуално ще потече бензин нали така?

Поздрави

01 Юни, 2011, 17:02:08
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Само за пояснение: трябва да извадя гуменото маркуче и от него евентуално ще потече бензин нали така?
Поздрави
Точно и пиши за резултата.
Успех!  ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


01 Юни, 2011, 19:08:29
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Габрово, България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Да си призная честно, надявах се проблема да е във въпросният клапан  и от маркучето да потече бензин, но уви....
Дори накарах мой приятел да запали колата но от клапана не излизаше бензин.
Явно ще трябва да търся проблема на друго място.

Благодаря още веднъж за бързата реакция, ако се сещате нещо друго казвайте  Mercedes-Benz-move

01 Юни, 2011, 19:37:07
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
След като е запалиш и подадеш рязко газ оборотите падат ли? Или проблема е само в паленето?
При ниски обороти как се държи?
« Последна редакция: 01 Юни, 2011, 21:26:16 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Юни, 2011, 23:07:30
Отговор #7
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 88
  • Местонахождение: Гр.Перник
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
имам сищия проблем на ц-220 бензин много ми интересно от какво е  redface
Митко Гр.Перник 0896104899                 Авточасти нови и втора употреба за Мерцедес-Бенц

02 Юни, 2011, 17:07:40
Отговор #8
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
имам сищия проблем на ц-220 бензин много ми интересно от какво е  redface
Чистил ли си дроселовата клапа с ацетон?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

02 Юни, 2011, 18:43:15
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Габрово, България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Проблема е само при паленето.
Вчера като оглеждах въпросния клапан ми направи впечатление, че като са ми сменяли свещите и са демонтирали въздуховода а от филтъра към дросела (този които е над капака) не са затегнали скобата към дроселовата клапа!
Леко само дръпнах и той излезе, това ме навежда на мисълта, че малко или много от там е смучело въздух.
Дали обаче там се крие проблема не мога да кажа.
След като излезе реших да поогледам, така и така беше почти разглобено.
Та значи клапата не беше много мръсна, но все пак имаше отлагания от мръсотия, почистих ги внимателно до колкото ми беше възможно без да свалям дросела (може би нищо не съм направил) Но както и да е и преди тази операция и след нея никога не съм имал проблеми с оборотите на колата.
Има едно леко потреперване когато колата е на място и това е всичко.

Ами това е което съм направил до момента, сега ще я видя тези дни как ще се държи колата и пак ще пиша.

Поздрави   Mercedes-Benz-move


02 Юни, 2011, 19:12:54
Отговор #10
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
При такива симптоми, дроселовата клапа се чисти с ацетон до блясък и то най-вече от вътрешната страна, най-добре е да бъде свалена за тази операция.




« Последна редакция: 02 Юни, 2011, 20:58:57 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

03 Юни, 2011, 09:01:57
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Габрово, България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Ами значи да се захващам за работа тогава.
Благодаря за помоща.

23 Юни, 2011, 20:36:04
Отговор #12
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 6
  • Местонахождение: Габрово, България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Здравейте отново,

проблема с гасненето на колата е отстранен! Оказа се следното нещо: преди година когато ми обслужиха колата за първи път ми смениха и свещите. Та въпросните "майстори" не са затегнали металната скоба която хваща тръбата идваща от въздушния филтър и влизаща в дроселовата клапа. В резултат на това  тя беше извадена и от долната страна имаше фуга от която постъпва въздух! Факт! От както я поставих както трябва колата престана да го прави!

Само като си помисля колко главоболия можеше да имам ако не бях извадил късмет и но го бях видял. Щеше да се започне едно сменяне на дебитомери, клапи и други!!!

Благодаря ви много за това, че се включихте в темата. Дано тази информация е полезна!

 Mercedes-Benz-move

23 Юни, 2011, 20:48:26
Отговор #13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5152
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Радвам се , че проблема е отстранен. ok ok
Имах същия проблем със същата въздушна пластмасова тръба(разделя се на две части), която влиза в дроселовата клапа, но моята е и на газ и веднага усетих, че има обеднена смес, та е залепих със силикон и няма мърдане. Mercedes-Benz-move Mercedes-Benz-move
« Последна редакция: 23 Юни, 2011, 20:50:11 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

30 Септември, 2011, 20:34:30
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2011
  • Публикации: 12
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
При такива симптоми, дроселовата клапа се чисти с ацетон до блясък и то най-вече от вътрешната страна, най-добре е да бъде свалена за тази операция.



тази джаджа къде се намира? май има една при въздушният филтър и една от другата страна, горе вдясно?



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum