Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Ел. схема на инжекционната система на двигател 103.942 КЕ автоматична скоростна  (Прочетена 3095 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

31 Май, 2011, 16:29:27
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Принципна електрическа схема на инжекционната система на двигател 103.942 КЕ на
автомобили с автоматична скоростна кутия



Позиция   Наименование
А1р7   Електронен часовник/Оборотомер
А1р8   Електронен скоростомер с ограничител на максималната скорост на движение
В2   Датчик за положението на напорния диск на разходомера на въздух
В11/2   4-контакген датчик за температурата на охлаждащата течност на запалителна система Е11 и на инжекционна система Е (2Е - Е)
В17/2   Датчик за температурата на засмуквания въздух на инжекционна система КЕ
F1   Монтажен блок
G1   Акумулатор
G3/2   Датчик за концентрация на кислород (Кислороден датчик)
63/2x1   Куплунг на нагревателната спирала на датчика за концентрация на кислород (кислородния датчик)
G3/2X2   Извод на датчика за концентрация на кислород (кислородния датчик)
К1   5-контактно реле за защита от свръхнатоварване
L2   Индуктивен датчик за скоростта на движение
   Стартер
МЗ   Горивна помпа
N1/2   Блок за управление на запалителна система ЕИ
N3   Блок за управление на инжекционна система КЕ
N6   Блок за управление на включването на компресора на кондиционера
N16/4   Реле за включване на горивната помпа и крачния превключвател на най-ниската скорост
R17   Коректор, постоянен резистор на инжекционна система Е (на автомобили за Ана ранил)
S2/1   Контактен ключ
S15   Изключвател на 2-ра програма на превключване на скоростите
S16/1   Изключвател на блокирането на стартера и светлините на задния ход
S27/2   Микроизключвател на принудителния празен ход
S29/2   Краен изключвател на дроселната клапа (разпознаване на пълно натоварване и празен ход)
S29/2X1   Куплунг на крайния изключвател на дроселната клапа

Позиция   Наименование

W1   Основна точка на замасяване (зад контролното табло)
W3   Точка на замасяване на ляв преден калник (за бобината на запалване)
W7   Точка на замасяване в багажника на десния заден калник
W10   Замасяване на акумулатора
W11   Маса на двигателя (чрез проводник със завиващ се накрайник)
W15   Точка на замасяване на електронната система (вдясно, на пода на купето)
Х11   Куплунг за диагностика (куплунг за свързване с изпод "ПГ)
Х11/1   Куплунг за диагностика (извод "307 Е" на 12-изводния куплунг)
Х18   Куплунг за свързване на кабелния сноп на купето с кабелния сноп на задните фарове
Х21/2   Куплунг за свързване на изключвателя на стоп-светлините с електронния скоростомер
Х26   Куплунг за свързване на кабелния сноп на купето с кабелния сноп на двигателя
Х27   Куплунг ма кабелния сноп на стартера
Х35   Свързващ куплунг на извод "30" с извод "61" (акумулатор)
Х49/2   Куплунг на изключвателя на блокирането на стартера и светлините на задния ход
Х51/1   2-контакген свързващ куплунг на извод "87" с извод "30"
Y1   Електрохидравличен регулатор на управляващото налягане (противоналягане)
Y3   Превключватепен клапан на автоматичната скоростна кутия
Y4   Клапан за превключване на 2-ра програма на превключване на скоростите
Y6   Регулатор на празния ход
Y8   Пускова дюза
Z   Куплунг за спойка с кабелния сноп
а   Към гнездо "13" на блока за проверка изправността на лампи N7

« Последна редакция: 31 Май, 2011, 16:32:16 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum