Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Цилиндров блок на Мерцедес Бенц  (Прочетена 7424 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

06 Април, 2011, 12:59:37
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Цилиндровият блок е отлят от специален чугун и представлява едно цяло с цилиндрите. Височина на цилиндровия блок (двигател 102), мм: 292,45 - 292,55. Височина след шлифоване (двигател 102), мм, не по-малка от: 292,35. Допустима деформация на допирната повърхност, мм:
•   горна: 0,03;
•   долна: 0,04.
Допустима неуспоредност (двигатеп 102). мм: 0,1. Грапавост на допирната повърхност (двигатеп 102), цт: •горна: 0,005-0.020;
•   допна: 0,025.
Номинална овалносг и конусност на огледалната повърхност на цилиндрите - не повече от 0.007 мм; максимално допустима стойност (при износване): 0,05 мм.



Допустима неправолинейност, мм: 0,05. Средна грапавост на повърхността, мкм: 0,002-0,004.
Диаметър на гнездата на основните лагери на коляновия вал (двигател 102), мм: 62,500-62,519.
Хлабина между опорните повърхности на ограничителните полупръстени (двигател 102), мм: 23,979-24,000.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum