Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Цилиндрова глава на 6-цилиндров двигател на Мерцедес Бенц  (Прочетена 3207 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

06 Април, 2011, 11:38:09
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5149
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Цилиндровата глава е от алуминиева сплав, седлата и направляващите втулки на клапаните са пресовани.
ЗАБЕЛЕЖКА: От септември 1989г,двигателите се произвеждат с изменена конструкция на горивната камера. Съответно е изменена и конструкцията и на буталата.

Височина на цилиндровата глава, мм:
•   номинална: 89,90-90,00;
•   минимална: 89,50.

Дължина на болтовете, закрепващи главата на цилиндровия блок, мм:
•   номинална: 160.0:
•   минимална: 162,7.
Седла на клапаните
Седлата са стоманени, пресовани.


Направляващи втулки на клапаните
Направляващия втулки са пресовани в цилиндровата шава. Затягане, мм: 0,012 -0,013.


Клапани
Изпускателните клапани са с натриево охлаждане. Преди да ги бракувате или ремонтирате трябва да отстраните натрия от стеблата на клапаните. Натрият е взривоопасен, той може да бъде неутрализиран с помощта на разреден спирт в съотношение 2 л спирт на 1 л вода.
Всеки всмукателен и изпускателен клапан е оборудван с маслоотразитепен уплътнител. Характеристики на клапаните


ЛУфТ В МЕХАНИЗМА ЗА ЗАДВИЖВАНЕ НА КЛАПАНИТЕ Поради използването на хидравлични тласкачи, не е необходимо регулиране.
Клапанни пружини
Пружините на всмукателните и изпуска!епните клапани са еднакви. Кобилици, задвижващи клапаните
Кобилиците са изработени от стомана. Опорната повърхност на кобипиците е подложена на повърхностно закаляване и на твърдо хромиране. Луфтът между кобилицата и стеблото на клапана се компенсира хидравлично. Маслото в хидравличния тласкач постъпва под налягане по отворите в оста и стойките на кобилиците.
Хидравлични тласкачи
Остатъчен ход, мм: 0,5 - 2,4. Дебелина на тарелките, мм: 1,5; 1,8; 2,2.
« Последна редакция: 06 Април, 2011, 11:59:48 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum