Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Обслужване на компресор на Mercedes-Benz W203 C180 и C200  (Прочетена 124 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

12 Април, 2024, 18:18:59
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 732
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +2

Обслужване на компресор на Mercedes-Benz W203 C180 и C200

Потърсете масло за компресор SAE AS5780, SPC Class , MIL-PRF-23699-STD
Маслото можете да го изтеглите с обикновенна спринцовка и да напълните с ново масло в същия ред. Според Mercedes маслото в копресора е за целият живот на автомобила, но...това е да гаранцията му, не го забравяйте!Ако искате да увеличите живота на лагерите и зъбните колелета, има опции за обслужване.
Първата стъпка е да премахнете кутията на въздушния филтър, след което е може да демонтирате маркуча за въздух.


Започваме директно със свалянето. За да отворите крайния десен болт, ви е нужен ключ с вложка Е10, тъй като стойката под масления филтър пречи, както е показано на следващата снимка. За да го отворите, трябва да свалите рейката, което е лесно - издърпайте го леко отдясно и той ще излезе, след което го свалете напълно. Не би трябвало да го повредите, защото е закрепен с уплътнителни гумени пръстени.

За болта, който е труден за отваряне с обикновен ключ, използвайте дълъг и тънък ключ Е10, както този на снимката. Общо има 7 такива болта.

Следващата стъпка е свалянето на компресора. За тази цел ви е нужна вложка Е12 и обикновен ключ Е12. Трябва да развиете 5 болта и още 2, за да отстраните, след което ще можете да го извадите напълно. Трябва да го отстраните отгоре и да отстраните кабела, който води към дроселовия клапан на компресора. На следващата снимка са изобразени 4 болта, като вторият е на същото място като първият, но под компресора.


След като сте отворили болтовете отгоре, откачете кондиционерния маркуч.

С 5-тия болт на компресора, когато го отворите, ще го откачете напълно. Той няма да падне, можете да не се притеснявате. 6-тия болт  за който говорих по-рано.

И накрая, 7-мият болт. Болтовете изискват вложка Е10. Желателно е да отвивате този болт с удължител за удобство, но може и без него.

Кстати, още една неизправност - това е масовият провод, който беше откъснат. Той е закрепен към страничната част на компресора.

Този масов провод беше ремонтиран и закрепен, разбира се, компресорът е измит.

Това е всичко, което е необходимо за смяна на маслото и обслужване на компресора.

Тук е отворът, където трябва да се налива маслото




































Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum