Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Сглобяване на задния мост на Mercedes  (Прочетена 7047 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

02 Април, 2011, 09:48:47
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Сглобяване на задния мост и регулиране на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала

•   Набийте вътрешния пръстен на задния лагер на задвижващото зъбно колело на главното предаване с помощта на преса и дорник.
•   С помощта на приспособление "Mercedes" 056 измерете височината на възела, състоящ се от ролковия лагер, задвижващото зъбно копело на главното предаване и измервателната плоча 052 С.
•   Определете размера на поправката при сглобяването, който е посочен върху задвижващото зъбно колело на главното предаване.


•   Поставете в картера на задния мост измервателното приспособление (имитиращо задвижващото зъбно колело) и завийте гайката на закрепващия болт, след което поставете на картера на моста приспособление (имитиращо диференциала) за измерване на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала (дорници ,052а. 052, 052Ь). Поставете крачето на индикатора на челото на измервателното приспособление, имитиращо задвижващото зъбно колело, с предварително натягане, равно на 2 мм, и в това положение фиксирайте индикатора и го занулете.
С помощта на индикатора измерете височината на оста на диференциала (разстоянието между приспособлението, имитиращо диференциал, и челото на дорника, за местващ задвижващото зъбно колело). При въртенето на стрелката на индикатора по часовниковата стрелка резултатът от измерването ще бъде със знак "+", а при въртене в посока, обратна на часовниковата стрелка - със знак
•   По формулата 3=А-1-В+С пресметнете дебелината на регулировъчния пръстен, който трябва да се постави между задния лагер на задвижващото зъбно колело на главното предаване, и картера на задния мост, където:
в - дебелината на регулировъчния пръстен; А - височината на възела, състоящ се от ролковия лагер, задвижващото зъбно колело на главното предаване и измервателната плоча;
В - размера на заводската поправка, посочена върху задвижващото зъбно колело на главното предаване; С - височината на оста на диференциала.
•   Поставете избрания регулировъчен пръстен в гнездото на картера на задния мост, след което набийте външните пръстени на лагерите на задвижващото зъбно колело на главното предаване.
•   Монтирайте задвижващото зъбно колело на главното предаване в картера на задния мост.
•   Монтирайте първата дистанционна шайба, дистанционната втулка и втората дистанционна втулка.
•   Набийте задния ролков лагер на задвижващото зъбно колело на главното предаване.
•   С помощта на дорник 038С набийте външния маншет, като предварително го смажете с масло, използвано за задния мост.
•   Нанесете много тънък слой смазка върху работното ръбче на външния маншет.
•   Поставете фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване и завийте фиксиращата го гайка (нова).
•   Задръжте фпансца с дорник, подпрян в двата отвора за закрепващите болтове, и затегнете фиксиращата гайка на фланеца до получаване на зададения момент на триене на лагерите на задвижващото зьбно колело. Ако стойността на момента на триене се окаже над нормата, свалете фланеца на задвижващото зьбно колело на главното предаване и сменете дистанционната втулка.
•   Отново поставете измервателното приспособление и проверете регулировката на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала. Показанието на индикатора трябва да бъде равно на стойността на заводската поправка, посочена върху задвижващото зъбно колело.
•   Законтрете фиксиращата гайка на фланеца на задвижващото зъб но колело като зачеканите ръбчето й.


Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum