Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Разглобяване и сглобяване на задния мост на Mercedes  (Прочетена 6534 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Април, 2011, 16:11:47
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Разглобяване на задния мост

•   Поставете картера на задния мост на стенд.
•   Свалете капака на картера на задния мост.
•   Свалете фиксиращите пръстени от флан-ците на изходящите валове на диференциала, след което свалете и самите фланци.
•   Свалете фланците и компенсационната шайба.
•   Поставете на картера на задния мост приспособление "Mercedes" 201 589 01 31 00.
•   Притиснете опорния фланец на скобата към картера на моста .
•   След като закрепите индикатора на приспособление 126 589 08 21 00, опрете крачето на индикатора във външната повърхност на картера на задния мост и занулете индикатора.
•   С помощта на приспособлението преместете кутията на диференциала така, че индикаторът да отчете стойност, не по-голяма от 0,20 мм.
•   Свалете индикатора.
•   Свалете фиксиращия пръстен на лагера на диференциала откъм кутията, който е подложен на въздействието на приспособлението, и му нанесете белег.
•   Свалете приспособлението.
•   Свалете фиксиращия пръстен на лагера от противоположната страна на кутията на диференциала и му нанесете белези.
•   Избийте външните пръстени на ролковите лагери на диференциала.
•   Извадете кутията на диференциала от картера на задния мост.
•   Избийте ролковите лагери от кутията на диференциала и им нанесете белези.
•   Ако задвижваното зъбно колело на главното предаване ще се използва повторно, нанесете върху него монтажни белези при изваждането му от кутията на диференциала.
•   Развийте фиксиращата гайка на фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване.
•   Избийте фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване с помощта на скоба.
•   Избийте фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване от картера на задния мост.
•   Избийте маншета на задвижващото зъбно колело.
•   Избийте от гнездото на картера на задния мост външните пръстени на лагерите, свалете регулировъчните пръстени и нанесете върху тях белези.


Дорник за набиване на лагерите на задвижващото зъбно колело на главното предаване.


•   Избийте дистанционната втулка и дистанционните шайби от задвижващото зъбно колело.
•   На автомобилите с антиблокировъчна система на спирачките избийте зъбното колело на датчика на тази система от задвижващото зъбно колело.
•   Избийте задния лагер от задвижващото зъбно колело.
•   Почистете и проверете състоянието на всички детайли.

Четете продължение: Сглобяване на задния мост и регулиране на разстоянието между челото на задвижващото зъбно колело на главното предаване и оста на диференциала
« Последна редакция: 02 Април, 2011, 10:11:13 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети: задния мост Mercedes 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum