Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на картера на задния мост на Mercedes  (Прочетена 2783 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

31 Март, 2011, 10:55:34
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5149
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Продължава от: Смяна на маншона на шарнир на Mercedes

Демонтаж

•   Вдигнете автомобила.
•   Откачете задвижващите валове на колелата от фланците на изходящите валове на диференциала, а карданния вал - от фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване.
•   Излейте маслото от картера на моста.
•   На автомобилите с антиблокировъчна система на спирачките свалете датчика за скоростта на въртене на главното предаване на задния мост и запушете гнездото му с капачка.
Развийте болтовете, закрепващи междинната опора на карданния вал, разхлабете фиксиращата гайка на пльзгащия се шарнир, след което преместете карданния вал напред.
•   Завържете карданния вал с тел към каросерията.
•   Поставете на поставка картера на задния мост.
•   Развийте задните болтове, закрепващи картера на моста към рамата.
•   Развийте предния болт, закрепващ картера на моста към рамата.
•   Свалете картера на задния мост.



Детайли на карданното предаване и задвижването на задните колела
7 - центрираща втулка; 2 - гъвкав съединител; 3 - карданен вал; 4 - гайка; 5 - защитна капачка; 6 - междинна опора; 7 - пагер на междинната опора; 8 - фланец на изходящия вал на диференциала; 9 - капак; 10 - корпус на вътрешния шарнир; 11 - задвижващ вал на колелото; 12 - фиксиращ пръстен на корпуса на вътрешния шарнир; маншон; 14 - гайка на лагера на главината.


Детайли на задния мост
А - автомобили с обикновен заден мост; В - автомобили със заден мост със самоблокиращ се диференциал 1 - картер на задния мост; 2 - капак на картера на задния мост; 3 - задвижващо зъбно колело на главното предаване; 4 - задвижвано зъбно колело на главното предаване; 5 - фланец на задвижващото зъбно колело на главното предаване; 6 - закрепваща гайка на фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване; 7-маншет; 8 - външен лагер на задвижващото зъбно колело; 9 -регулираща подложка; 10 - вътрешен лагер на задвижващото зъбно колело; 11 - кутия на диференциала; 12 - лагер на кутията на диференциала; 13 - фиксиращ пръстен; 14 - маншет; 15 - фланец на изходящия вал на диференциала; 16 - уплътнителна подложка; 17- фиксиращ пръстен на изходящия вал на диференциала; 18 - зъбни колела на попуоста; 19 - ограничителна шайба; 20 - планетни зъбни колела; 21 - ос на планетните зъбни колела; 22 - опорна шайба.
Монтаж
•   Поставете картера на задния мост на мястото му.
•   Завийте предния болт, закрепващ картера на моста, с нова гайка.
•   Завийте задните болтове, закрепващи картера на моста, с нови гайки.
•   Затегнете гайките на задните закрепващи болтове и ги законтрете като подгънете фиксаторите.
•   Затегнете гайката на предния болт, закрепващ картера на моста.
•   Свържете карданния вал с фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаваме като затегнете болтовете.
•   Завийте болтове, закрепващи междинната опора към каросерията, затегнете фиксиращата гайка на плъзгащия се шарнир, след което затегнете болтовете, закрепващи опората.
•   Свържете задвижващите валове на колелата с фланците на изходящите валове на диференциала, като смените болтовете с фиксиращите пластини и предварително смажете резбата им с двигателно масло.
•   Монтирайте датчика на антиблокировъчната система на спирачките в комплект с маншетния уплътнител.
•   Налейте масло в картера на моста.
•   Свалете автомобила.
« Последна редакция: 31 Март, 2011, 10:57:33 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum