Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на задвижващия вал на колелото на Mercedes  (Прочетена 2938 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Март, 2011, 00:26:16
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Продължава от: Смяна на центриращата втулка на Mercedes

Демонтаж

• Свалете декоративния тас на колелото(джантата) и разхлабете гайката, закрепваща главината към корпуса на външния шарнир.









Закрепване на задвижващия вал на колелото към главината.
Със стрелка е показано мястото на зачеканване на опорните ръбчета на гайката на главината.

•   Вдигнете автомобила и свалете колелото.
•   Развийте болтовете, закрепващи корпуса на вътрешния шарнир към фланеца на изходящия вал на диференциала.
•   Развийте гайката на главината.
•   С помощта на скоба изкарайте шлицевата част на външния шарнир от главината.
•   Свалете задвижването на колелото.

Монтаж

•   Монтирайте задвижването на колелото.
•   Завийте болтовете, закрепващи корпуса на вътрешния шарнир към фланеца на изходящия вал на диференциала, като предварително почистите и смажете резбата им с двигателно масло.
•   Затегнете болтовете.
•   Завийте гайката на главината.
•   Монтирайте колелото и свалете автомобила на земята.
•   Затегнете гайката на главината, след което я застопорете като зачеканите опорните ръбчета.
•   Поставете декоративния тас на колелото.

Продължава : Смяна на маншона на шарнира на Mercedes
« Последна редакция: 30 Март, 2011, 09:28:06 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum