Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Карданно предаване на Mercedes  (Прочетена 7382 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

28 Март, 2011, 16:37:27
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Демонтаж и монтаж на карданния вал




Демонтаж
•   Вдигнете автомобила.
•   В зависимост от комплектацията свалете термозащитния ектран.
•   Откачете колекторната тръба на гърнетата от скоростната кутия и поставете под нея поставка.
•   Свалете напречната греда, закрепваща скоростната кутия.
•   Откачете карданния вал от фланеца на вторичния вал на скоростната кутия.
•   Развийте на два оборота осигурителната гайка на карданния вал, която е едно цяло с подвижната еластична втулка.
•   Приближете центриращите втулки на гъвкавия съединител към скоростната кутия, като използвате цилиндричен дорник с диаметър 10 мм и дължина около 150 мм.

•   Откачете карданния вал от фланеца на задвижващото зъбно колело на главното предаване.
•   Развийте болтовете, закрепващи междинната опора на карданния вал към каросерията.
•   Извадете карданния вал от центриращата втулка на картера на задния мост и го свалете в комплект.
•   Преди да разглобите карданния вал, нанесете монтажни белези върху ушите на вилката на шарнира и подвижния вал.
•   Проверете състоянието на гъвкавите съединители, центриращите втулки и междинните опори. (На автомобилите с инжекционни системи гъвкавият съединител, чрез който карданният вал е закрепен към фланеца на вторичния вал на скоростната кутия, има значителна еластичност по допирателната и състоянието му трябва да се проверява особено внимателно).

• Ако се налага разделянето на демпфера и карданния вал, нанесете върху тях белези за взаимното им разположение.

Монтаж

Монтажът на карданния вал се извършва в последователност, обратна на демонтажа, като се има предвид следното:
-   поставете във всяка центрираща втулка по 6 г. пластична смазка:
-   затегнете закрепващите болтове, като смените самозаконтрящите се гайки;
-   ако е необходимо, сменете ролките на демпфера.


Закрепване на карданния вал
1 - болтове, закрепващи гъвкавия съединител на предния вал; 2 - демпфер; 3 - болтове, закрепващи конзолата на междинната опора към каросерията; 4 - болтове, закрепващи гъвкавия съединител на задния вал


Набиване на сачмения лагер на междинната опора
1 - опорен дорник; 2 - междинна опора; 3-лагер

Продължава : Смяна на центриращата втулка на Mercedes
« Последна редакция: 29 Март, 2011, 11:03:51 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum