Важна - полезна информация > Технически характеристики на скоростните кутии

Монтаж на задния капак на картера на скоростната кутия на Mercedes

(1/1)

Bogo®:

•   Набийте нов маншетен уплътнител в гнездото дотолкова, че той да бъде на нивото на плоскостта на задния капак.
Почистете прецизно контактните повърхности на задния капак. За по-лесно сглобяване на задния капак с картера на скоростната кутия поставете ново уплътнение, покрито със смазка.

•   Поставете задния капак на вторичния вал, като вкарате вилката за включване на 5-та скорост в лоста за включване на 5-та и задна скорости и като завъртите плъзгащия се съединител на синхронизатора на 5-та скорост, за да улесните зацепването му със зъбите на главината.

•   Притиснете задния капак към картера на скоростната кутия, като внимавате да не го изкривите.
•   Затегнете накръст закрепващите болтове на задния капак, като предварително покриете резбата им с херметик.
•   Смажете работното ръбче на маншетния уплътнител и мястото, на което ще се монтира върху вторичния вал.
•   Свържете фланеца на карданния вал с фланеца на вторичния вал.
•   Затегнете фиксиращата гайка на фланеца на карданния вал с момент 16,0 кгс.м, като го блокирате с ключ.




Детайли на механизма за избор и задвижване на превключването на скоростите на 5-степенна скоростна кутия
1 - ръкохватка на лоста за превключване на скоростите; 2 - лост за превключване на скоростите; 3 - пръ т за избор на скорос ти те; 4 - конзола на шарнира; 5-лостове за избор на скорости; 6 - щанга за превключване на 1-ва и 2-ра скорости; 7 - щанга за превключване на 3-та и 4-та скорости; 8 - щанга за включване на 5- та и задна скорости; 9 - лост за превключване на 1-ва и 2-ра скорости; 10 - вилка; 11 - лост за превключване на 3-та и 4-та скорости: 12 - вилка; 13-лост за включване на 5-та и задна скорости; 14 - вилка за включване на 5 та скорост


Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия