Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Определяне дебелината на регулировъчните пръстени на Mercedes  (Прочетена 7493 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

22 Март, 2011, 09:40:19
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

ПРИМЕР:
Резултат от 1 -то измерване: 5,85 мм. Резултат от 2-то измерване: 5,30 мм. Разлика между резултатите от измерванията: 0,55 мм.
Стойност на предварителното натягане: 0,05 мм.
Дебелина на регулировъчния пръстен: 0,60 мм.

Монтирайте междинния вал в картера на скоростната кутия.

Регулиране на предварителното натягане на междинния вал (0,05 мм)
•   Измерете разстоянието между плоскостта на предния капак на картера на скоростната кутия и вътрешното му каналче.
•   Измерете разстоянието между лагера на междинния вал и повърхността на предния капак, влизаща в контакт с картера на скоростната кутия.

Определяне дебелината на регулировъчните пръстени
ПРИМЕР:
Резултат от 1-то измерване: 2,28 мм. Резултат от 2-то измерване: 1,83 мм. Разлика между резултатите от измерванията: 0,45 мм.
Стойност на предварителното натягане: 0,05 мм. Дебелина на регулировъчния пръстен: 0,50 мм.

ЗАБЕЛЕЖКА: 8 комплекта резервни части са  предвидени регулировъчни пръстени с дебелина 0,05; 0,07; 0,1 и 0,2 мм.
•   Поставете смазаните регулировъчни пръстени в гнездата на първичния и междинния валове на предния капак.
•   Затегнете болтовете, закрепващи предния капак, като предварително смажете резбата им и отворите в капака с херметик.
•   Монтирайте вилката и подвижната муфа на синхронизатора на 3-та и 4-та скорости на първичния вал и на блокиращия пръстен на синхронизатора, влизащ в контакт със зъбното колело на 4-та скорост, като насочите каналчето на съединителя към зъбното колело на 3-та скорост.
•   За да фиксирате вилката, едновременно монтирайте лостчето й с маншетния уплътнител и лоста за превключване на 3-та и 4-та скорости (последният трябва да се зацепи със спиралните зъби на вилката), след което затегнете закрепващите болтове, ка то предварително покриете резбата им с херметик тип Locktight.
Преди да монтирате вторичния вал в кар тера на скоростната кутия и към първичния вал, с помощта на куката на приспособлението (вж. илюстрацията) натегнете пластинчатия отражател с четирите блокировъчни издатини.
•   При монтажа на вторичния вал към първичния преместете междинния вал надолу, като едновременно с това завъртите първичния вап така, че да се зацепи с вторичния.
•   Монтирайте лостчето на вилката за превключване на 1 -ва и 2-ра скорости в комплект с маншетния уплътнител и затегнете закрепващия го болт.


Приспособление за натягане на пластинчатия отражател

Монтирайте лоста за превключване на 1-ва и 2-ра скорости така, че да се зацепи със спиралните зъби на вилката, и затег нете закрепващия го болт, като предварително покриете резбата му с херметик гип ЮсШе.
•   Монтирайте ключалката на лостовете за превключване на скоростите с маншетния уплътнител, като насочите сачмата й надолу и затегнете закрепващия я болт.
•   Монтирайте междинния картер към картера на скоростната кутия, като при това вилката на лост 1 на фиксатора на 5-та и задна скорости трябва да застане на рамото на вътрешния лост 2 за включване на 5-та и задна скорости (вж. илюстрацията).
•   

Положение на лоста на фиксатора и на лоста за включване на 5-та и задна скорости при монтиране на междинния картер
1 - вилка на лоста на фиксатора на 5-та и задна скорости; 2 - вътрешен лост за включване на 5-та и задна скорости

• Затегнете застопоряващия болт на междинното зъбно колело на задна скорост, като предварително покриете резбата му с херметик тип Locktight.

ЗАБЕЛЕЖКА: Осовипт луфт на главината на съединителя на синхронизатора практически може да бъде отстранен чрез фиксиращите пръстени с дебелина 1,2; 1,3 и 1,4 мм от комплекта резервни част.

•   Поставете ограничителната шайба на междинното зъбно колело на 5-та скорост.
•   Монтирайте на междинния вал възела, включващ главината на съединителя на синхронизатора, блокиращия пръстен, синхронизатора и междинното зъбно колело на 5-та скорост. Поставете и фиксиращите пръстени.
•   Монтирайте на вторичния вал задвижващото зъбно колело на скоростомера с плоската му страна към външната стена на картера на скоростната кутия.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum