Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж на предния капак на картера на скоростната кутия на Mercedes  (Прочетена 6493 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

20 Март, 2011, 20:36:33
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

•   Избийте лагера за изключване на съединителя от направляващата втулка на предния капак.
•   Свалете вилката за изключване на съединителя, като я освободите от сферичната опора на картера на съединителя.
•   Развийте закрепващите болтове и свалете предния капак.
•   С помощта на отвертка извадете маншетния уплътнител от капака.



Разглобяване на междинния картер


•   Извадете лоста за включване на 5-та и на задна скорости като развиете закрепващия го болт от вътрешната страна на меж динния картер.
•   Свалете скобата на маншетния уплътнител и самия уплътнител от лоста.
•   Извадете междинното зъбно колело на задна скорост с оста.
•   Избийте сепараторите на лагерите.

Разглобяване на вторичния вал

•   Захванете вторичния вал в менгеме с челюсти от мек метал.
•   Свалете вилките за превключване на скоростите.
•   С помощта на скоба "Mercedes" 001 589 33 00 и клещи 201 589 06 34 00 избийте ролковия лагер за центриране на първичния вал спрямо вторичния вал.
•   С помощта на отвертка свапете пластинчатия отражател.
•   Свапете фиксиращия пръстен на съединителя на синхронизатора.
•   Избийте съединителя на синхронизатора.

Демонтаж на системата зъбни колела

блокирайщия пръстен и зъбното колело на 3-та скорост с игления лагер.
•   Обърнете вторичния вал и го захванете в менгеме.
•   С помощта на скоба с челюсти избийте от вала зъбното колело на 5-та скорост заедно със задния лагер и зъбното колело на задна скорост, както и зъбното колело на 1 -ва скорост с игления лагер и блокиращия пръстен на синхронизатора.
•   Избийте подвижната муфа на синхронизатора на 1 -ва и 2-ра скорости.
•   Свалете фиксиращия пръстен на главината на синхронизатора на 1 -ва и 2-ра скорости.
•   Избийте главината на синхронизатора на 1 -ва и 2-ра скорости, зъбното колело на 2-ра скорост с блокиращия пръстен и игления лагер.

Проверка на техническото състояние на детайлите преди сглобяване

•   Почистете детайлите на скоростната кутия и проверете тяхното техническо състояние. При всяко изглобяване сменяйте детайлите със следи от износване, а също и тези, в работоспособността на които се съмнявате.
Състоянието на лагерите можете да проверите визуално (по наличието на следи от износване, по промяна на цвета или увеличение на луфта) и на слух.
Сглобяване на скоростната кутия на Mercedes
Сглобяване на вторичния вал
•   Набийте на вторичния вал зъбното колело на 2-ра скорост с ролковия иглен лагер, като предварително го смажете с масло.
•   Поставете блокиращия пръстен на синхронизатора така, че пружината да влезе в каналчето на зъбното колело на 2-ра скорост.
•   Набийте главината на синхронизатора на

1-ва и 2-ра скорости, като насочите най-изпъкналата й част към зъбното колело на
2-ра скорост.
•   Монтирайте фиксиращия пръстен на главината на синхронизатора на 1-ва и 2-ра скорости.
« Последна редакция: 21 Март, 2011, 00:08:29 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum