Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проверка на налягането на горивото в системата при студен или загрял двигател  (Прочетена 8333 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

13 Март, 2011, 18:07:53
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

•   При изключен двигател свалете релето за включване на горивната помпа и свържете накъсо изводи 7 и 8 на куплунга на релето.
•   При използване на манометър с два вентила затворете крана на отвор 1 и отворете крана на отвор 3, а при използване на манометър с един вентил отворете крана.
•   Отчетете показанията на манометъра, без да променяте положението на крановете. Налягането на горивото в системата трябва да бъде в границите 5.3-5,7 кг/см2.
•   Ако налягането не е в допустимите норми:

Измерване на налягането
-   проверете дали горивната помпа подава гориво - то трябва да бъде не по-малко от 1 л за 50 с. при напрежение на изводите 11,5 V;
-   сменете мембранния регулатор на горивото на системата;
-   проверете дали отвеждащият горивопровод не е замърсен.
-   отворете крана на отвор 1.
-   

       

       

       
       
       
 
       
Проверка на налягането в долната камера на разпределители на количеството гориво

•   При изключен двигател свалете релето за включване на горивната помпа и свържете накъсо изводи 7 и 8 на куплунга на релето. Включете запалването.
•   При загрят двигател откачете проводника от електрохидравличния регулатор на налягането.
•   При използване на манометър с два вентила отворете крана на отвор 1 и затворете крана на отвор 3.
•   •   При използване на манометър с един вентил затворете крана.
•   •   без да променяте положението на крановете, измерете налягането в долната камера на разпределителя на количеството гориво - го трябва да бъде с 0,3-0,45 кг/ см2 по-ниско, отколкото налягането на горивото в системата. При свързване на про водника на електрохидравличния регулатор налягането не трябва да се променя.


Свързване накъсо на изводи 7 и 8 на релето за включване на горивната помпа

Разположение на пробката на отвора за контрол на налягането
ЗАБЕЛЕЖКА: По време на загряване на двигателя на епектрохидравличния регулатор на налягането се подава ток, силата на които зависи от температурата на охлаждащата течност и се определя от електронния блок за управление.


Разположение на релето на инжекционна система "KE-Jetronic"
1 - електронен блок за управление; 2 - реле за защита от пренапрежение; 3 - реле за управление на кондииионера; 4 - реле за управление на ABS (антиблокировъчната система на спирачките)

• Откачете куплунга на датчика за температурата на охлаждащата течност. Свържете контролен проводник към датчика и към електрохидравличнин регулатор на налягането.
• Превключете тестера в режим на ампермемтър (скала mА). Включете запалването. Свържете накъсо изводи 7 и 8 на куплунга на релето на горивната помпа.


•   Измерете налягането в долнача камера на разпределителя на горивото и силата на тока (вж. графиката). Ток със сила 78-82 mA съответства на диференциално наляга не 1,0-1,3 кг/см2.
•   Ако измерение стойности не са в допустимите граници:

-   проверете изправността на датчика за температурата на охлаждащата течност;
-   проверете изправността на електронния блок за управление;
-   проверете състоянието на епектрохидравличния регулатор на налягането;
-   ако налягането в долната камера на разпределителя на горивото е над нормите, проверете дали не е замърсен дросела на дозатор-разпределителя на гориво (вж. по-долу).

•   Свържете куплунга на релето на горивната помпа.
Проверка на противоналягането при прекратяване подаването на горивото при спадане на оборотите
•   Загрейте двигателя.
•   При използване на манометър с два вентила отворете крана на отвор 1 и затворете крана на отвор 3.
•   При използване на манометър с един вентил затворете крана.
•   Оставете двигателя да работи на празен ход. За кратко увеличете броя на оборотите до 2500 об/мин. След отпускане на пе дала на газта противоналягането трябва да нарасне с 0,3-0,45 кг/см2 сравнение с налягането на горивото в системата (5,3-5,7 кг/см2).


Разположение на коректора на инжекционна система "KE-Jetronic"на 6-цилиндров двигател. Предназначението на коректора е да променя диапазона на работа на двигателя  при определени условия чрез последователно включване на съпротивление с масата на блока за управление. Седемпозиционният коректор е пломбиран в първо положение.
« Последна редакция: 13 Март, 2011, 20:38:22 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum