• При изключен двигател свалете релето за включване на горивната помпа и свържете накъсо изводи 7 и 8 на куплунга на релето.
• При използване на манометър с два вентила затворете крана на отвор 1 и отворете крана на отвор 3, а при използване на манометър с един вентил отворете крана.
• Отчетете показанията на манометъра, без да променяте положението на крановете. Налягането на горивото в системата трябва да бъде в границите 5.3-5,7 кг/см2.
• Ако налягането не е в допустимите норми:

Измерване на налягането
- проверете дали горивната помпа подава гориво - то трябва да бъде не по-малко от 1 л за 50 с. при напрежение на изводите 11,5 V;
- сменете мембранния регулатор на горивото на системата;
- проверете дали отвеждащият горивопровод не е замърсен.
- отворете крана на отвор 1.
-
Проверка на налягането в долната камера на разпределители на количеството гориво• При изключен двигател свалете релето за включване на горивната помпа и свържете накъсо изводи 7 и 8 на куплунга на релето. Включете запалването.
• При загрят двигател откачете проводника от електрохидравличния регулатор на налягането.
• При използване на манометър с два вентила отворете крана на отвор 1 и затворете крана на отвор 3.
• • При използване на манометър с един вентил затворете крана.
• • без да променяте положението на крановете, измерете налягането в долната камера на разпределителя на количеството гориво - го трябва да бъде с 0,3-0,45 кг/ см2 по-ниско, отколкото налягането на горивото в системата. При свързване на про водника на електрохидравличния регулатор налягането не трябва да се променя.

Свързване накъсо на изводи 7 и 8 на релето за включване на горивната помпа

Разположение на пробката на отвора за контрол на налягането
ЗАБЕЛЕЖКА:
По време на загряване на двигателя на епектрохидравличния регулатор на налягането се подава ток, силата на които зависи от температурата на охлаждащата течност и се определя от електронния блок за управление.
Разположение на релето на инжекционна система "KE-Jetronic"
1 - електронен блок за управление; 2 - реле за защита от пренапрежение; 3 - реле за управление на кондииионера; 4 - реле за управление на ABS (антиблокировъчната система на спирачките)
• Откачете куплунга на датчика за температурата на охлаждащата течност. Свържете контролен проводник към датчика и към електрохидравличнин регулатор на налягането.
• Превключете тестера в режим на ампермемтър (скала mА). Включете запалването. Свържете накъсо изводи 7 и 8 на куплунга на релето на горивната помпа.
• Измерете налягането в долнача камера на разпределителя на горивото и силата на тока (вж. графиката). Ток със сила 78-82 mA съответства на диференциално наляга не 1,0-1,3 кг/см2.
• Ако измерение стойности не са в допустимите граници:
- проверете изправността на датчика за температурата на охлаждащата течност;
- проверете изправността на електронния блок за управление;
- проверете състоянието на епектрохидравличния регулатор на налягането;
- ако налягането в долната камера на разпределителя на горивото е над нормите, проверете дали не е замърсен дросела на дозатор-разпределителя на гориво (вж. по-долу).
• Свържете куплунга на релето на горивната помпа.
Проверка на противоналягането при прекратяване подаването на горивото при спадане на оборотите
• Загрейте двигателя.
• При използване на манометър с два вентила отворете крана на отвор 1 и затворете крана на отвор 3.
• При използване на манометър с един вентил затворете крана.
• Оставете двигателя да работи на празен ход. За кратко увеличете броя на оборотите до 2500 об/мин. След отпускане на пе дала на газта противоналягането трябва да нарасне с 0,3-0,45 кг/см2 сравнение с налягането на горивото в системата (5,3-5,7 кг/см2).

Разположение на коректора на инжекционна система "KE-Jetronic"на 6-цилиндров двигател. Предназначението на коректора е да променя диапазона на работа на двигателя при определени условия чрез последователно включване на съпротивление с масата на блока за управление. Седемпозиционният коректор е пломбиран в първо положение.