Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с височината на W124  (Прочетена 15642 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

09 Март, 2011, 22:28:18
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 250 TD

Здравейте колеги.
Когато купих моята кола, W124 250 TD автоматик 1990 год., тя беше много висока. Исках да я сваля малко. Смених предните и задните пружини и колата застана точно както я исках. Днес забелязах, че от пред отляво колата е една идея по ниска от отдясно. Разликата е около 1см. Подложките на пружините са 2 по 2 еднакви. Въпроса ми е, възможно ли е с регулажа, които предстой да направя, предницата да се изравни. Между другото в момента ми дърпа надясно и ми е изяла външната страна на предна дясна гума.


09 Март, 2011, 23:15:36
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей @bato223, виж лявата пружината дали е здрава... (има вероятност да си е счупил).
В дупки като влизаш не чуваш ли чукане или някакъв шум...
Реглажа не е за височина... а за сходимост. ok
« Последна редакция: 09 Март, 2011, 23:20:36 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

09 Март, 2011, 23:23:07
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 250 TD
Колега предните пружини днес ги сложих. Втора употреба са, взех ги от наш колега. 100% здрави са. Задните ги сменях лятото и те са 2-ра употреба и са взети от колега. Подложките са 2 по 2 еднакви и пак е с една идея разлика във височината.

09 Март, 2011, 23:32:08
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Ти примери ли двете пружини,  преди да ги монтираш дали са еднакви(навивки дължина), сменял ли си гумената подложка?
Има вероятност, ако всичко друго е в изправност, самата пружина да е омекнала като материал.

Преди да ги смениш имаше ли го този проблем? Ако е НЕ търси проблема в пружината. ok  Mercedes-Benz-move
« Последна редакция: 09 Март, 2011, 23:42:02 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

15 Март, 2011, 16:45:26
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
@bato223 има ли развитие по темата? thinking
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


15 Март, 2011, 18:19:01
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
 Там където ляга пружината от горна страна в така наречената чаша,най вероятно се е скъсала.По на време трябва да се види да не останеш без пружина и калник...

16 Март, 2011, 11:48:38
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 250 TD
едната пружина е по мека от другата. направо не ми се вярва!

16 Март, 2011, 14:52:23
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
едната пружина е по мека от другата...
Това ли е проблема или...
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

19 Март, 2011, 11:02:22
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 250 TD
едната пружина е по мека от другата...
Това ли е проблема или...

Да колега, това е проблема и скоро време ще го отстраня.
Благодаря за участието Ви!

26 Март, 2011, 15:47:35
Отговор #9
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
По принцип хич не е добре да се слагат 2-ра ръка пружини ... Предвид годините на автомобила са стояли на предишния автомобил едно 15-17 години най-малко ... освен, ако не са сменяни, но гаранция 100% няма... А в България да намерите съвестен човек които да ви продаде пружините си от току що ударения си автомобил, които пружини е сменял преди седмица.... 5/8000000
Tell me would you kill to prove you're right?


27 Март, 2011, 19:27:26
Отговор #10
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
бе как установи че едната пружина ти е по мека .
да не би да ги стисна с ръце и едната да ти е била по мека.?
за мен ти е изпуснал амотрисьора и тампона . гаранция че ти е напукан тампона в предния капак като го дигнеш кво виждаш ?
като завиваш пълен ляв и десен чуваш ли чегъртане ? ако да ясно.- сменяй си тампоните и амортесорчето.
аз ги смених мойте - е не аз де Бай Васко го направи . от тогава никакви ядове . иначе и при мен беше така. колата си клонеше налево и сецаше все у десно.
 beer beer beer
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

28 Март, 2011, 11:38:51
Отговор #11
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 250 TD
бе как установи че едната пружина ти е по мека .
да не би да ги стисна с ръце и едната да ти е била по мека.?
за мен ти е изпуснал амотрисьора и тампона . гаранция че ти е напукан тампона в предния капак като го дигнеш кво виждаш ?
като завиваш пълен ляв и десен чуваш ли чегъртане ? ако да ясно.- сменяй си тампоните и амортесорчето.
аз ги смених мойте - е не аз де Бай Васко го направи . от тогава никакви ядове . иначе и при мен беше така. колата си клонеше налево и сецаше все у десно.
 beer beer beer



Амортисьорите са нови газови, а тампоните ги сменях миналото лято и в момента до колкото ми виждат очите не са напукани.
Пружините са втора употреба от бензинов 4 цилиндров мерцедес. Преди да сложа пружините видях, че са абсолютно равни. Моят е дизелов 5 цилиндров и според мен е по тежък. Освен това от ляво е по нисък.
Впредвид тези обстоятелства, изводът ми е, че едната пружина е по мека от другата. Лично мое мнение ( и на около 20-тина приятела от който 6 имат сервизи НЕПРЕУВЕНИЧАВАМ).

28 Март, 2011, 11:45:18
Отговор #12
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Март 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 250 TD
По принцип хич не е добре да се слагат 2-ра ръка пружини ... Предвид годините на автомобила са стояли на предишния автомобил едно 15-17 години най-малко ... освен, ако не са сменяни, но гаранция 100% няма... А в България да намерите съвестен човек които да ви продаде пружините си от току що ударения си автомобил, които пружини е сменял преди седмица.... 5/8000000

И аз се убедих в това. Правя тази грешка за 2-ри път на две различни коли и определено излиза по-скъпо отколкото да взема нови.
Само за информация: Пружините ги взех за 60 лв. с доставката. Нови са по 45 лв. парчето. Ремонта ми е 40 лв. при мой човек. Общо тази интервенция ми струва 230 лв. А мислех, че ще мина евтино! ....

Не правете моята грешка!

28 Март, 2011, 12:32:52
Отговор #13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
@bato223, много си прав, единствено може да се сложи втора ръка пружина или амортисьор втора употреба в случайте:
счупена пружина с втора употреба, защото когато се сложи нова пружина само от една страна пак ще седи  с една идея по-висока.
Изпуснал амортисьор, сменя се с втора ръка(за по-ефтино), защото ако се сложи нов от едната страна, рано или късно изпуска и другия...

Ето има тема с подробно инфо: Предно окачване - подробни технически характеристики
« Последна редакция: 28 Март, 2011, 12:40:01 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Март, 2011, 20:39:47
Отговор #14
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
По принцип хич не е добре да се слагат 2-ра ръка пружини ... Предвид годините на автомобила са стояли на предишния автомобил едно 15-17 години най-малко ... освен, ако не са сменяни, но гаранция 100% няма... А в България да намерите съвестен човек които да ви продаде пружините си от току що ударения си автомобил, които пружини е сменял преди седмица.... 5/8000000

И аз се убедих в това. Правя тази грешка за 2-ри път на две различни коли и определено излиза по-скъпо отколкото да взема нови.
Само за информация: Пружините ги взех за 60 лв. с доставката. Нови са по 45 лв. парчето. Ремонта ми е 40 лв. при мой човек. Общо тази интервенция ми струва 230 лв. А мислех, че ще мина евтино! ....

Не правете моята грешка!

Тези пружини за по 45 лв/бр. от къде са... Защото на мен преди 7-8 месеца ми взеха 330 лева за 2 пружини .. като в БС ти ги избират по каталог специално за твоя двигател и оборудване... питат те даже дали има климатик ...

Вярно става въпрос за 210 ... ама надали толкова ще е разликата... просто ми стана интересно какво производство ще са тези пружини 45лв/бр. ....


С колегата от който си взел пружините доразбрахте ли се нещо ?

А амортисьорите ти какви са?
Tell me would you kill to prove you're right?



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum