Важна - полезна информация > Технически характеристики на скоростните кутии

Демонтаж и монтаж на задвижването на скоростомера на Mercedes

(1/1)

Bogo®:

Демонтаж на задвижването на скоростомера на Mercedes


•   Свалете задния капак на картера на скоростната кутия.
•   Избийте междинното зъбно колело на задна скорост от задния капак.
•   С помощта на дорник за избиване, действайки от вътрешната страна на картера на скоростната кутия, избийте пробката на задвижването на скоростомера.
•   Извадете задвижващото зъбно колело на скоростомера от задния капак.
Избийте маншетния уплътнител от задвижваното зъбно колело на скоростомера. За да улесните тази операция, в маншетния уплътнител можете да завиете боиг М12.


Задвижване на скоростомера
А-с един лагер; В-с два лагера



Монтаж

•   Проверете степента на износване на детайлите от задвижването на скоростомера и смелете износените
•   Набийте маншетния уплътнител в гнездото до отказ с помощта на преса и дорник със съответния размер (маншетният уплътнител трябва да се сменя при всяко демон тиране на задвижданею на скоростомера).
•   Набийте задвижваното зъбно колело на скоростомера в задния капак ла картера на скоростната кутия. Регулирайте задвижването на скоростомера.
•   При задвижване на скоростомера с един лагер: набийте пробката на задвижването в задния калак така, че между валчето на задвижвалото зъбно колело и пробката да остане луфт 0,5 мм.
•   При задвижване па скоростомера с два лагера: набий!е пробката на задвижването в задния капак така, че между задвижваното зъбно колело и задния капак на картера да остане луфт 0,5 мм.


Разрез на скоростна кутия 716.21

ЗАБЕЛЕЖКА: Задвижването на скоростомера с един лагер може да се преправи във вариант на задвижване с два лагера като се смени валчето на задвижваното зъбно колело и пробката на задвижването на скоростомера.

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия