Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на задвижването на скоростомера на Mercedes  (Прочетена 7897 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

08 Март, 2011, 10:43:18
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Демонтаж на задвижването на скоростомера на Mercedes


•   Свалете задния капак на картера на скоростната кутия.
•   Избийте междинното зъбно колело на задна скорост от задния капак.
•   С помощта на дорник за избиване, действайки от вътрешната страна на картера на скоростната кутия, избийте пробката на задвижването на скоростомера.
•   Извадете задвижващото зъбно колело на скоростомера от задния капак.
Избийте маншетния уплътнител от задвижваното зъбно колело на скоростомера. За да улесните тази операция, в маншетния уплътнител можете да завиете боиг М12.


Задвижване на скоростомера
А-с един лагер; В-с два лагера



Монтаж

•   Проверете степента на износване на детайлите от задвижването на скоростомера и смелете износените
•   Набийте маншетния уплътнител в гнездото до отказ с помощта на преса и дорник със съответния размер (маншетният уплътнител трябва да се сменя при всяко демон тиране на задвижданею на скоростомера).
•   Набийте задвижваното зъбно колело на скоростомера в задния капак ла картера на скоростната кутия. Регулирайте задвижването на скоростомера.
•   При задвижване на скоростомера с един лагер: набийте пробката на задвижването в задния калак така, че между валчето на задвижвалото зъбно колело и пробката да остане луфт 0,5 мм.
•   При задвижване па скоростомера с два лагера: набий!е пробката на задвижването в задния капак така, че между задвижваното зъбно колело и задния капак на картера да остане луфт 0,5 мм.


Разрез на скоростна кутия 716.21

ЗАБЕЛЕЖКА: Задвижването на скоростомера с един лагер може да се преправи във вариант на задвижване с два лагера като се смени валчето на задвижваното зъбно колело и пробката на задвижването на скоростомера.

« Последна редакция: 08 Март, 2011, 11:29:54 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum