Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Монтиране на предния капак на картера на скоростната кутия на Mercedes  (Прочетена 7145 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

06 Март, 2011, 10:27:13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

•   С помощта на дорник със съответния размер набийте новия маншетен уплътнител в гнездото на предния капак.
•   Почистете прецизно контактните повърхности на предния капак. За по-лесно сглобяване на предния капак с картера на скоростната кутия поставете ново уплътнение, покрито със смазка.


•   Смажете работното ръбче на маншетния уплътнител и мястото, на което ще се монтира върху първичния вал.
•   Внимателно поставете предния капак на първичния вал и го притиснете към картера на скоростната кутия, като внимавате да не го изкривите.
•   Затегнете накръст закрепващите болтове на предния капак, като предварително покриете резбата им с херметик.
•   Монтирайте вилката за изключване на съединителя към сферичната опора.
•   Набийте лагера за изключване на съединителя на направляващата втулка така, че зенкованите вдлъбнатини по входната част на отвора му да впязат във вилката за изключване на съединителя.
Монтаж на задния капак на картера на скоростната кутия
•   Набийте нов маншетен уплътнител в гнездото дотолкова, че той да бъде на нивото на плоскостта на задния капак.
•   Почистете прецизно контактните повърхности на задния капак. За по-лесно сгло-бяване на задния капак с картера на скоростната кутия поставете ново уплътнение, покрито със смазка.
•   Набивайте междинното зъбно колело на задна скорост в задния капак, докато палецът на лоста за включване на задна скорост опре в каналчето на зъбното колело.
•   Поставете лоста на фиксатора на задна скорост така, че краят му изцяло да влезе в отвора на междинния картер.
•   Внимателно поставете задния капак на вторичния вал и го притиснете към картера на скоростната кутия, като внимавате да не го изкривите.
•   Затегнете накръст закрепващите болтове на задния капак, като предварително покриете резбата им с херметик.
•   Смажете работното ръбче на маншетния уплътнител и мястото, на което ще се монтира върху вторичния вал.
•   Набийте фланеца на вторичния вал.
•   Затегнете фиксиращата гайка на фланеца, като го блокирате, ако е необходимо, с ключ.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum