Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Подробни технически характеристики на съединител на Mercedes  (Прочетена 5047 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

28 Февруари, 2011, 20:03:45
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Съединителят е сух, еднодисков, с централна притискателна пружина, с хидравлично безлуфтово задвижване и с демпфер (гаситеп на усукващите трептения) на трансмисията, който е монтиран в главината на водимия диск на съединителя или на маховика (от септември 1989 г. серийно се монтира маховик с две противотежести, с изключение на бензинови двигатели 102.92 и 102.96 и на дизелов двигател 601.911).

Механизъм за изключване на съединителя
Усилие на притискателната пружина, кМ
Диаметър на задвижвания диск, мм:
-   двигатели с обикновен маховик: 200,0;
-   двигатели с маховик с две противотежести: 228,0.
При монтиране на съединителя разположете водимия диск с изпъкналата част на главината към притискателния диск. Потъването на шийката на тласкача в корпуса на работния цилиндър на хидрозад-вижването на съединителя свидетелства за износване на водимия диск на съединителя. Вътрешен диаметър на лагера за изключване на съединителя: 34,05-34,11 мм. Външен диаметър на направляващата втулка на лагера за изключване на съедиителя: 34,00-33,94 мм. Хлабина между лагера за изключване на съединителя и направляващата втулка: 0,05-0,17 мм.



Задвижване на съединителя

Диаметър, мм:
-   на главния цилиндър: 19,05;
-   на работния цилиндър: 23,81. Ход на буталото, мм:
-   на главния цилиндър: 34,0;
-   на работния цилиндър. 20,0.
Пълен ход на педала на съединителя, мм:
-   автомобили с двигатели с обикновен маховик: 145;
-   "190Е 2.6", произведен до септември 1989 г. и автомобили с двигатели с махова две противотежести: 150,0.
Вместимост на системата на хидравличното задвижване на съединителя: 0,35 л. Използвана течност: синтетична спирачна течност О0Т4. Периодичност на смяната: веднъж годишно.
Водим диск на съединителя



Моменти за затягане на основните резбови съединения, кгс.м
Болт, закрепващ кожуха на съеднителя към маховика: 2,5.
Болт, закрепващ гумения лагер на карданния вал към фланеца на вторичния вал на ш ростната кутия: 4,5.
Болт, закрепващ картера на съединителя към блока на двигателя: автомобили с двиг;
тели с обикновен маховик: М10:5,5; М12:6,5; автомобили с двигатели с маховик с дв
противотежести: 10x40:5,5; 10x90:4,5. Болт, закрепващ конзолата на скоростната кутия към напречната греда: 2,5.


ЗАБЕЛЕЖКА.
•   На автомобилите с двигатели с маховик с две противотежести вътрешните шлици на Главината на задвижвания диск на съеднителя са никелирани и не е необходимо да се смазва шлицевия край на първичния вал на скоростната кутия при сглойяване,
•   Маховик с две противотежести и с демпфер не се ремонтира и работната му повърхност не подлежи на шлифоване. В случай, че маховикът се повреди, трябва да го смените с нов.

Продължава: https://mercedes-bg.info/index.php?topic=698.0
« Последна редакция: 01 Март, 2011, 11:06:59 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum