Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: няма тяга  (Прочетена 28179 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

27 Февруари, 2011, 15:32:32
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td

Здравейте колеги , колата е С250ТД автомат.Проблема е като я настъпя по нагорниште,стига до 120 инеште повече . Смених горивен филтар,въздушен,но промяна никаква ,а колата си беше добре .Някой ако е имал подобен проблем нека сподели ще съм благодарен.
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!


27 Февруари, 2011, 18:47:48
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега, виж да няма теч от ГНП и за течове от нафта и вакумите.
Провери  мап сензора -> колектори.
« Последна редакция: 27 Февруари, 2011, 18:57:34 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

27 Февруари, 2011, 20:55:32
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колега за мен проблемът ти е недостиг на гориво,въпреки това че си сменил горивният филтър.имам някакъв спомен че тези дизели имат един вид груб филтър под формата на цилиндрична мрежичка и той е до финният филтър.проследи тръбопровода за горивото и ще се ориентираш,със сигурност той е запушен. ok

28 Февруари, 2011, 22:35:14
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 30
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Няма нищо общо с горивото.

Проблема е или във Вакумите или около турбината .... може и катализатора.

Въпрос: Като си на място на Parking позиция на лоста ... можеш ли да форсираш колата до 6000 оборота ?
Ако неиска да вдигне повече от 4500 ... бинго
Въпрос 2: Фаровете регулират ли се от копчето ти ? Т.е. можеш ли да ги вдигаш или пускаш ... или тая функция не работи ? .... не бачка бинго.

3ти вариант е Weastgate вентила на турбото ... при мен той правеше проблеми и колата влизаше в авариен режим.


02 Март, 2011, 18:52:12
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td
Днес най сетне пробвах, Фаца неще повече от 4500 оборота , айде сега кажи нещо за ВИНГОТО cry
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!


02 Март, 2011, 20:10:06
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 30
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Днес най сетне пробвах, Фаца неще повече от 4500 оборота , айде сега кажи нещо за ВИНГОТО cry

Еми едно е сигурно, колата влиза в авариен режим.

В града разликата не се забелязва толкова, щото не я натискаш кой знае колко.

Провери ли фаровете дали се регулират ? Т.е. дали се вдигат или пускат надолу чрез копчето ?

02 Март, 2011, 22:41:42
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td
Не помислих че са отделни признаци ,тъй като ги беше номерирал по отделно .Какво следва от тук на татък?
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!

02 Март, 2011, 22:56:02
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Последно фаровете регулират ли се или не...
Ако не се регулират виж маркучите, които влизат в тях да не са напукани или излезнали (проследи ги).
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

02 Март, 2011, 23:35:52
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td
Добре момчета утре се мятам да разнищя проблема,ще пиша ако открия нешто
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!

03 Март, 2011, 10:16:08
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 30
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Значи маркучетата влизат в купето през дупка в пасажерските крака.
От там една част отива към шофьора (там е копчето за регулиране на фаровете), другата част тръгва към задната част на автомобила , където е вакум помпата.
Запали колата и слушай към задните седалки дали не се чува свистене .... може и там да има спукан вакум.

Прегледай някъде около двигателя дали няма изваден бял маркуч ... ако има ... значи проблема трябва да е открит.  search


03 Март, 2011, 20:23:43
Отговор #10
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td
Проблема е решен welldone Може да се каже че е насила причинен . Преди време бях при майстор и той да ми направи добро ,свърза две маркучета едно за друго с идеята ,че мечо ще стане по пъргав. Точно там се указа проблема ,снадката не била херметична и от там турбото не се развърта на максимум. Мисля ако не греша каза , че е някакъв редуцир командвал турбината.   Както и дае важното е че мечо вече се събуди от зимен сън  beer welldone
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!

05 Март, 2011, 11:08:52
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
ХАха, много поздрави на твоя майстор.. това да не е москвич... свързваш 2 маркуча и колата става като по филмите...

И аз точно за някакъв вакум си мислих .. имаше подобно нещо и при мен ..Щом си го оправил супер!
Tell me would you kill to prove you're right?

05 Март, 2011, 21:21:36
Отговор #12
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td
Между другото забравих да благодаря на Фацата , Бого и други които изказаха мнения по питането ми  thank_you2    Като я закачихме на лап топа човека каза какъв е проблема и го реши на практика за две минути ,но каза че итози вариант е добър само дето нямало херметичност във самата снадка. А вие разбрахтели за кои вакуми говоря ?
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!

05 Март, 2011, 21:27:28
Отговор #13
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей @bizi, с лаптопа хвана проблема с вакумите... я разкажи, ако и снимки постниш ще стане както трябва. welldone
« Последна редакция: 05 Март, 2011, 21:29:52 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

05 Март, 2011, 21:48:57
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedez c250td
Аааа не съм аз човека с лаптопа ,майстора го хвана проблема ,а за снимки се замислих , но ЕГН то не ми позволява да се справям с компа много добре. Вярвам обаче ,че вие сте разбрали и можете да го обясните и илюстрирате със снимки,защото до колкото разбрах е масова практика тази гимнастика с вакумите.Макар според мен е подобре да си е оригинално , но все пак сме си в БГто ини идва отвътре да променяме по нещичко , което не е лошо!!!!!!!!
Вярвам в невъзможното което звучи убедително_пред възможното което звучи неубедително!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum