Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на силовия агрегат на Mercedes  (Прочетена 2061 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

26 Февруари, 2011, 10:34:21
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5149
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Демонтаж на силовия агрегат на Mercedes




•   Откачете "масата" от акумулатора.
•   Свалете подкартерния щит под двигателя.
•   Излейте маслото от двигателя
•   Излейте охлаждащата течност.
•   Демонтирайте въздушния филтър с въз-духоприемника за студен въздух
•   Свалете радиатора, като предварително освободите пружинното закрепване в горната му част.
•   На двигател 103.942 демонтирайте вискозитетния съединител, задвижващ вентилатора.
•   На автомобилите с кондиционер излейте течността от системата на кондиционера; откачете маркучите от компресора на кондициоиера и запушете отворите им; разхлабете и свалете многоканалния ремък; свалете компресора на кондициоиера.
•   На автомобилите с регулатор на положението на каросерията свалете помпата на регулатора.
На автомобилите с хидроусилвател на кормилното управление изтеглете с шприц течността от резервоара на хидроусилва теля и откачете мар кучите от помпата на хидроусилвателя.
•   Откачете задвижващата щанга на дроселната клапа.
•   Откачете от двигателя маркучите за подаване и отвеждане на течности към радиатора, отоплението и разширителното казанче.
•   Откачете вакуумните тръбопроводи от елементите на горивната система.
•   Откачете подвеждащи» и отвежда щия горивопроводи от регулатора на налягането или от карбуратора.
•   Откачете задвижващата щанга на дроселната клана.
•   На автомобилите с автоматична скоростна кутия свалете щангата за регулиране на управляващото налягане.
•   Откачете проводниците от стартера и генератора. Откачете нисковолтовите
проводници и проводника на високото напрежение, свързан с бобината на запалване, от датчик-разпределителя на запалването.
• Откачете проводниците от всички датчици, на двигателите с инжекционни системи и от крайния изключвател на дроселната клапа и от датчика за положението на напорния диск на разходомера на въздуха.



Демонтаж на силовия агрегат


Горе: закрепване на двигателя към предната напречна греда: долу: закрепване на скоростната кутия към задната напречна греда и конзола за закрепване на колекторната тръба на гърнетата


•   Свалете куплунга за диагностика и откачете отзад на куплунга проводника на датчика за ГМТ
•   Откачете замасяващия проводник на двигателя.
•   Откачете карданния вал от фланеца на вторичния вал на скоростната кутия.
•   В зависимост от комплектацията свалете амортисьора на двигателя и предния буфер.
•   Развийте болтовете, закрепващи колекторната тръба на гърнетата към изпускателния колектор и свалете конзолата за закрепване на колекторната тръба към скоростната кутия.
•   Откачете маркуча на хидрозадвижването на съединителя от щуцера на каросериЯта
•   На автомобилите с автоматична скоростна кутия откачете щангата на електромагнитния клапан на крачното превключване на скоростите: откачете щангата за превключване на скоростите от лоста: демонтирайте куплунга на изключвателя на блокирането на стартера с помощта на отвертка, поставена между езичето и проводниците; развийте куплунга на датчика за натоварването на двигателя.
•   Развийте болтовете, закрепващи конзолите на окачване на двигателя към предната напречна греда и конзолата за закрепване на скоростната кутия към задната нап речна греда.
•   Захванете силовия агрегат на двигателя с куките на макара.
•   Наклонете силовия агрегат назад под ъгъл 45" и го извадете от двигателния от-сек, като внимавате да не повредите маслената помпа.
•   Свалете силовия агрегат.

Монтаж на силовия агрегат на Mercedes

Монтажът на силовия агрегат се извършва в обратна на демонтажа последователност, като се взема в предвид следното:
-   затягайте всички резбови съединения с необходимия момент на затягане;
-   след монтиране на радиатора и свързване на маркучите, проверете дали е завита пробката на изливния отвор на цилиндровия блок;
на автомобилите с механична скоростна кушя задвижващият диск на съедини теля трябва да бъде правилно центриран;
-   преди да свържете скоростната кутия с двигателя, покрийте шлицевия край на първичния вал на скоростната кутия с тънък слой смазка;
-   налейте двигателно масло, напълнете и обезвъздушете охладителната система;
-   налейте масло в скоростната кутия;
в зависимост от варианта на изпълнение регулирайте задвижващата щанга на дроселната клапа и пусковото устройство;
- на автомобилите с автоматична скоростна кутия регулирайте щангата, задвижваща регулатора на управляващото налягане.

ЗАБЕЛЕЖКА: На автомобилите с маховик с две противотежести вътрешните шлици на главината на задвижващия диск на съединителя са никелирани и не е неободимо смазването на шлицевия край на първичния вал на скоростната кутии.



Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum