Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Смяна на маслото и масления филтър, проверка на нивото на маслото  (Прочетена 4045 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

22 Февруари, 2011, 11:41:37
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22


Изливане на маслото

•   Повдигнете автомобила на подемник.
•   Развийте пробката на масления картер за изливане (вж. илюстрацията) и излейте отработеното масло.
•   Свалете тапата на картера на скоростната кутия в участъка на трансформатора на въртящия момент.



Разположение на болтовете, закрепващи масления филтър

•   Завъртете коляновия вал така, че пробката за изливане на трансформатора да застане срещу отвора на картера на скоростната кутия, след което развийте пробката.
•   Демонтирайте масления картер като развиете шесте закрепващи го болта.
•   Свалете масления филтър като развиете трите закрепващи го болта с кръстовид-ните шпици.
•   Поставете нов маслен филтър, след което монтирайте масления картер на мястото му.
•   След окончателното изливане на маслото запийте пробките на масления картер и хид-ротрансформатора.
•   Свалете автомобила на земята.

Зареждане с масло

•   Поставете фунийка в тръбата ма маслоизмервателната щека и налейте в картера на скростната кутия около 5 л масло ATF.
•   Запалете двигателя, поставете лоста на селектора в положение "Р", след което бавно долейте толкова масло, колкото е необходимо, за да се достигне нужния обем.
•   Последователно поставете лоста на селектора на скростите във всички положения па празен ход на двигателя.

Проверка на нивото на маслото

Ако нивото на маслото е над означението ,!maxi" задължително излейте излишното количество масло.
ЗАБЕЛЕЖКА: Нивото на маслото зависи от температурата. Означенията "mini" и "maxi" върху маслоизмервателната щека съответстват на измерено ниво на маслото при 80% т. е. при загрят двигател. При проверка нивото на маслото при температура 20-30''С. нивото трябва да бъде с 10-12 мм под означението "mini" върху щеката.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum