Изливане на маслото• Повдигнете автомобила на подемник.
• Развийте пробката на масления картер за изливане (вж. илюстрацията) и излейте отработеното масло.
• Свалете тапата на картера на скоростната кутия в участъка на трансформатора на въртящия момент.
Разположение на болтовете, закрепващи масления филтър• Завъртете коляновия вал така, че пробката за изливане на трансформатора да застане срещу отвора на картера на скоростната кутия, след което развийте пробката.
• Демонтирайте масления картер като развиете шесте закрепващи го болта.
• Свалете масления филтър като развиете трите закрепващи го болта с кръстовид-ните шпици.
• Поставете нов маслен филтър, след което монтирайте масления картер на мястото му.
• След окончателното изливане на маслото запийте пробките на масления картер и хид-ротрансформатора.
• Свалете автомобила на земята.
Зареждане с масло• Поставете фунийка в тръбата ма маслоизмервателната щека и налейте в картера на скростната кутия около 5 л масло ATF.
• Запалете двигателя, поставете лоста на селектора в положение "Р", след което бавно долейте толкова масло, колкото е необходимо, за да се достигне нужния обем.
• Последователно поставете лоста на селектора на скростите във всички положения па празен ход на двигателя.
Проверка на нивото на маслотоАко нивото на маслото е над означението ,!maxi" задължително излейте излишното количество масло.
ЗАБЕЛЕЖКА: Нивото на маслото зависи от температурата. Означенията "mini" и "maxi" върху маслоизмервателната щека съответстват на измерено ниво на маслото при 80% т. е. при загрят двигател. При проверка нивото на маслото при температура 20-30''С. нивото трябва да бъде с 10-12 мм под означението "mini" върху щеката.