Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проверка и регулиране на модулиращото налягане на Mercedes  (Прочетена 5736 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

21 Февруари, 2011, 10:17:47
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Проверка

•   Развийте пробка 5 и свържете манометър за налягане на масло (вж. илюстрацията).
•   Откачете маркуча от вакуумния регулатор.
•   Поставете лоста на селектора в положение "0" и при скорост 50 км/ч отчетете показанията на манометъра.
•   Ако са извън допустимите граници (вж. табл.) регулирайте модулиращото налягане. Регулиране
•   Свалете капачката на вакуумния регулатор.
•   Изкарайте фиксатора от каналите.
•   Въртете регулировъчния винт с фиксатора, докато получите желаната стойност (1 оборот на регулировъчния винт променя налягането приблизително с 0,4 кг/смг).
•   След регулирането поставете фиксатора в каналите и поставете капачката на вакуумния регулатор.

Проверка на налягането
1 - вакуумен регулатор на модулиращото налягане; 2 -винт за регулиране на модулиращото налягане; 3 - гнездо за контрол на разреждането; 4 - изключвател при претоварване; 5 - гнездо за контрол на модулиращото налягане; 6 - гнездо за контрол на налягането в центробежния регулатор; 7 - гнездо за контрол на работното налягане; 8 - щанга на управляващото налягане
•   Проверете стойността на модулиращото налягане и, ако е необходимо, регулирайте.
•   Свържете маркуча към вакуумния регулатор.

Проверка на работното налягане


•   Свалете пробка 7 и свържете манометър за налягане на масло (вж. илюстрацията).
•   Откачете маркуча от вакуумния регулатор.
•   Запалете двигателя, загрейте го, докато оборотите на коляновия вал достигнат 1000 об/мин, поставете лоста на селектора в положение "0" и отчетете показанията на манометъра (автомобилът не трябва да се движи).



Регулиране на изключвателя за блокиране на стартера

1 - лост за избор на предавки; 2 - закрепващ болт; 3 - изключвател за блокиране на стартера. Със стрелка е показано мястото, в което трябва да се постави пръта.
ЗАБЕЛЕЖКА: Работното налягане не се регулира. Стойността му показва работоспособността на шибъра и на регулатора на работното налягане на хидравличния блок. Преди да пристъпите към проверка на работното налягане, модулиращото налягане трябва да бъде прецизно регулирано.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


21 Февруари, 2011, 18:20:24
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Проверка на налягането в центробежния регулатор


•   Развийте пробка 6 и свържете манометър за налягане на масло (вж. илюстрацията).
•   Проверете стойностите на налягането в регулатора при посочените в таблицата скорости на движение на автомобила.
•   Ако липсва налягане, свалете и прецизно почистете центробежния регулатор.
•   Ако налягането в центробежния регулатор е извън допустимите норми при движение на автомобила с изброените в таблицата скорости, регулаторът трябва да се смени.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum