Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж и ремонт на стартера на Мерцедес  (Прочетена 6086 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

13 Февруари, 2011, 12:05:07
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

На автомобили с бензинови двигатели

•   Откачете проводниците от клемите на акумулатора.
•   Свалете конзолата за закрепване на всмукателния тръбопровод.




                    Детайли на стартера на автомобили с дизелов двигател
I   - преден капак; 2 - задвижване; 3 - редуктор; 4 -котва; 5 - корпус; 6 - възбудителни намотки; 7 - четко-държач; 8 - заден капак; 9 - втулки; 10 - тягово pene;
II   - задвижващ лост


•   Свалете регулатора на скоростта "Tempomat”.
•   Извадете захранващите проводници на стартера от скобите на разделителния панел.
•   Развийте от стартера и цилиндровия блок закрепването на задната конзола на стартера.
•   Развийте двата закрепващи болта на стартера.
•   Свалете стартера като го спуснете надолу. Откачете проводниците на стартера.
На автомобили с дизелови двигатели
•   Откачете проводника от минусовата клема на акумулатора.
•   Свалете корпуса на въздушния филтър в комплект с щуцера за студен въздух.
•   Развийте болтовете, закрепващи задната конзола на стартера към стартера и цилиндровия блок.
•   Откачете проводниците от контактните болтове на тяговото реле.
•   Развийте двата закрепващи болта на предния капак на стартера.
•   Свалете стартера.
Монтажът на стартера се извършва в обратна на демонтажа последователност.

Ремонт на стартера

Разглобяването и сглобяването на стартера не са трудни операции (използвайте детайлните фигури). Проверете:
-   състоянието и степента на износване на четките. Четките трябва свободно да се придвижват в улеите на четкодържачите;
-   прилягането на графитните четки към колектора и натиска на пружините върху четките;
-   външния вид на колектора. Колекторът може да се почиства само с чисто парче плат, натопено в бензин или трихлоретилен. Шлайфайте колектора само с дребнозърнеста шлифовъчна шкурка. Забранява се използването на абразивна едрозърнеста шкурка за тази цел;
-   състоянието на самосмазващите се втулки на капаците. Преди монтажа на новите втулки ги потопете за не по-малко от 20 мин в двигателно масло (БАЕ 30/40);
-   външния вид на котвата и статора. Убедете се, че по намотките им няма следи от нагаряне и не са прекъснати.


Предно закрепване на стартера
1 - болт, закрепващ стартера към картера на съединителя








































































« Последна редакция: 13 Февруари, 2011, 12:35:26 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети: стартер 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum