Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж, монтаж и регулиране натягането на клиновидния ремък на водната помпа  (Прочетена 9091 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

10 Февруари, 2011, 18:36:06
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

На автомобилите с двигатели 102.921 водната помпа и генераторът се задвижват от клиновидни ремъци.
•   Откачете "масата" от акумулатора.
•   Разхлабете гайките на болтовете, закрепващи конзолата на генератора
•   Изместете генератора към двигателя, като разхлабите горния закрепващ болт на ге нератора към обтягащата планка.
•   Свалете ремъка.
•   За да монтирате ремъка изместете генератора настрани от двигателя и затегнете горния закрепващ болт на генератора

Монтаж на многоканален ремьк, задвижващ вспомагателните агрегати А-на автомобили без хидроусилвател на кормилното управление; В-на автомобили с хидроусилвател на кормилното управление; С-на автомобили с хидроусилвател на кормилното управление и кондиционер
1 - предавателна шайба на копяновия вал; 2 предавателна шайба, задвижваща генератора; 3 - предаватепна шайба, задпижпаща водната помпа; 4 - предавателна шайба, задвижваща помпата на хидроусипватепя на кормилното управление; 5 - предаватепна шайба, задвижваща компресора на кондиционера; 6 - обтягаща ролка

към обтягащата планка, докато провисва-нето на ремъка при натискане с палец стане равно ма 1 см или регулирайте натягането на ремъка чрез приспособление "Крикит".

Демонтаж и монтаж на многоканален ремък, задвижващ вспомагателните агрегати

Демонтаж
•   Развийте осигурителните (притискащата) гайка на амортисьора за натягане на ре-мъка.
•   Разхлабете ремъка напълно, като развиете регулировъчния болт
•   Свалете ремъка първо от едната предавателна шайба, спед това и от другите.

Монтаж и регулиране на натягането на ремъка

•   Поставете ремъка, задвижващ водната помпа, на предавателните шайби.
•   Обтягащата ролка трябва да бъде в изходно положение за регулиране.
•   Поставете указателя за регулиране натя гането на ремъка срещу нулевото деление на скалата.
•   Затегнете регулировъчния болт на обтягащата ролка така, че указателят за регулиране натягането на ремъка да застане срещу 7-мо деление на скалата (или срещу 5-то деление на скалата на автомобилите без хидроусилвател на кормилното управление).
•   Затегнете закрепващия болт на обтягащата ролка.

Регулиране на натягането на многоканален ремък, задвижващ вспомагателните агрегати
1 - болт, закрепващ обтягащата ролка;
2 - регулировъчен болт на обтягащата ролка
« Последна редакция: 10 Февруари, 2011, 18:40:35 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum