Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проверка на обогатяването на сместа при ускоряване  (Прочетена 4782 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

08 Февруари, 2011, 14:05:48
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

•   Откачете куплунга на датчика за положението на напорния диск на разходомера иа въздух.
•   Проверете съпротивлението между изводи "24" и "18" ("3" и "1" на двигател 103.942) на датчика при изходно положение на напорния диск - то трябва да бъде
4,0 кй±800 ?2.
•   Проверете съпротивлението между изводи "17" и "14" ("3" и "2" на двигател 103.942) на датчика - то трябва да бъде
Схема за проверка на вътрешното
съпротивление на датчика за положението на напорния диск на разходомера на въздух за двигател 102

700+40 ?2 при нулево положение на напорния диск и 4,7 KQ ± 940 Q при откло няването им.
•   Ако резултатите от измерването не са в нормите, сменете или регулирайте датчика за положението на напорния диск на разходомера на въздух.
•   Свържете контролен проводник към електрохидравличния регулатор на налягането. Превключете тестера 8 режим на амперметър (скала птА). Откачете куплунга от датчика за температурата на охлаждащата течност и включете резистор 2,5 к?2 между куплунга на датчика и "масата", за да имитирате температура на охлаждащата течност +20°С. Откачете куплунга на микроизключвателя на принудителния празен ход. Включете запалването.
•   Измерете силата на тока - за разходомера на въздух тя трябва да бъде 11-15 птА (от"+" и "-"). Рязко преместете напорния диск на разходомера на въздух - токът трябва да нарасне.
•   Ако това не се случи, проверете проводниците и връзките им.
•   Ако проводниците са изправни,откачете куплунга на електрохидравличния регулатор на налягането и проверете вътрешното му съпротивление - то трябва да бъде 19,5+1,5 ?2.
•   Ако съпротивлението не е в нормите, сменете регулатора. За целта е необходимо да проверите напрежението, подавано към куплунга на датчика за положението на напорния диск на разходомера на въздух, като включите волтметър между извод "18" и "масата". Напрежението трябва да бъде 8+0,6 V.


Проверка на датчика за положението на напорния диск на разходомера за въздух на двигател 103.942
•   Леко напрежението не е в нормите, проверете проводниците и връзките им.
•   Проверете дали няма прекъсване на проводниците, свързващи куплунзите "17" и "14" на електронния блок за управление и куплунзи "17" и "14" на датчика за положението на напорния диск на разходомера на въздух.


•   Проверете дали няма прекъсване на кафявия проводник с черна ивица и на черния проводник, свързващи електронния блок за управление и електрохидравличния регулатор на налягането.
•   Проверете дали няма прекъсване на про водниците. свързващи куплунг "18" на електронния блок за управление и куплуш "18" на датчика за положението на напорния диск на разходомера на въздух.
•   Ако проводниците са изправни, сменете блока за управление.

« Последна редакция: 08 Февруари, 2011, 14:11:51 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum