Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на ГНП на Mercedes 190 diesel  (Прочетена 13777 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

15 Януари, 2011, 19:53:27
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

•   Свалете кожуха на радиатора и вентилатора.
•   Свалете въздушния филтър.
•   Разхлабете и свалете многоканалния ремък, задвижващ вспомагателните агрегати.
•   Завъртете коляновия вал. докато буталото на първи цилиндър заеме положение, съответстващо на 15" след ГМТ.
•   Откачете тръбопроводите на дюзите и горивопроводите от горивна помпа.
•   Откачете вакуумните маркучи от горивната помпа.
•   Откачете жилото, управляващо подаването на гориво и щангите.



Горивна система и задвижване на управлението за подаване на гориво
А - автомобипи с механична скоростна кутия; В - автомобили с автоматична скоростна кутия; 1 ? вьздухоприемник; 2 - корпус на въздушния филтър; 3 - въздушен филтър; 4 ? конзола на задвижването на подаването на гориво; 5 ? лост; 6 - щанга; 7 - междинен пост; 8 - щанга; 9 ? лост за управление подаване!о на гориво в автомобипи с автоматична скоростна кутия; 10 - ЖИЛО, управляващо подаването на гориво; 11-постна педала на газта; 12- педал на газта; 13 - резервоар за гориво; 14 - горивен филтър; 15 - горивонагнетателна помпа; 16 ? маркучи и тръби за подаване на гориво (горивопроводи); 17- термостат


•   Развийте пробката за регулиране ъгъла на предварение на подаването на гориво.
•   Поставете стебло (601 589 05 21 00) за регулиране предварението на подаване от гориво на ГНП.
•   Откачете куплунга на регулатора на празния ход.
•   Свалете вакумната помпа на спирачната система.
•   Развийте централния болт, закрепващ оста на горивната помпа към задвижващото зъбно колело.

ЗАБЕЛЕЖКА: Този болт е с лява РЕЗБА
•   Развийте трите болта, закрепващи горивната помпа към капака на разпределителния механизъм, и задния закрепващ болт.
•   Свалете горивната помпа, като я наклоните назад.

• Преди да монтирате горивната помпа, проверете дали коляновият вал се намира в положение, съответстващо на ъгъла на предварение на подаване на гориво и с помощта на дорник, поставен на щифта на ре-


Определяне на ъгъла на предварение на подаването на гориво от горивната помпа. Регулаторът трябва да бъде блокиран с дорник за регулиране на горивната помпа, а коляновият вал трябва да се намира в положение, съответстващо на положението на буталото на първи цилиндър на 17° спед ГМТ.

Определяне ъгъла на предварение на подаването на гориво от ГНП
1 - електрически датчик за определяне ъгъла на предварение на подаването на гориво 617589 021 00; 2 - винт за регулиране положението на ГНП.

гупатора (вж. илюстрацията), поставете горивната помпа в положение на регулиране на ъгъла на предварение на подаването на гориво.
•   Монтирайте горивната помпа, при което регулировъчният винт трябва да бъде в средно положение.
•   Свалете дорника от горивната помпа.
« Последна редакция: 15 Януари, 2011, 20:30:30 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum