Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Горивна система с карбуратор Stromberg на Мерцедес  (Прочетена 6155 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

02 Февруари, 2011, 11:32:06
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Горивна система с карбуратор "Stromberg"

Резервоар за гориво

Резервоарът за гориво е изработен от щампована стомана и е разположен над задната ос.
Обем, л: 55 (контролната лампа за резервното гориво светва, когато в резервоара останат под 7,5 л гориво).

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=L5GveCj3Hck" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=L5GveCj3Hck</a>

Въздушен филтър

Въздушният филтър е със сменяем филтриращ елемент.
Марка и тип: "Kneht" АС 249 или "MAN" С 3555. Горивна помпа
Механичната горивна помпа се задейства от ексцентрика на междинния вал. Налягане на всмукване пре включване на стартера, кг/см!: 0,332-0,465 (максимал но спадане на налягането в течение на 1 минута работа на двигателя, кг/см2: 0,095).
Налягане на нагнетяване при включване на стартера, кг/см:: 0,25-0,38 (максимално спадане на налягането в течение на 1 минута работа на двигателя, кг/см:: 0,05).
Горивен филтър
Марка и тип: "Kneht" FB 796 или "MAN" WK 830/К (до август 1985 г.) и "Kneht" FB 797 или "MAN" WK 830/4 (от август 1985 г.).
Карбуратор
Еднокамерен хоризонтален радиатор с постоянно разреждане "Stromberg" 175 CDT.

Данни за регулировка
Маркировка на дозиращата игла: UC. Маркировка на главния дозиращ жигльор: 100.
Диаметър на отвора на игления клапан,
мм: 2,25.
Маркировка на капака на пусковото устройство: 200.
Ниво на горивото в поплавъка на камера, мм. 18-19.
Маса на поплавъка, г: 11,8-13.
Марка масло за амортисьора на буталото: ATF.
Обем на амортисьора на буталото, см5: 30.
Дебелина на подложката на игления клапан, мм: 1,5.
Режим на двигателя при откачен маркуч на вакумния регулатор, об/мин: 1250+50.
Хлабина между лоста и регулиращия винт на вакумния регулатор, мм: 0,5.
Режим на празния ход, об/мин: 800+50.
Съдържание на въглероден окис в отработените газове, %: 1,0+0,5.
Режим на ускорен празен ход при температура на маслото в двигателя 75-85°С и положение на сектора на пусковото устройство на 2-ри профил на канапа, об/ мин: 1700+100.
Съдържание на въглероден окис (СО) в отработените газове в режим на ускорен празен ход при температура на маспото в двигателя 75-85°С и положение на сектора на пусковото устройство на 2-ри профил на канала, %: 6±1.
Време на задържане на електромагнитния спирателен клапан, с: 6-16.
« Последна редакция: 05 Април, 2011, 14:08:05 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum