Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Смазочна система на двигател 103.942 Mercedes  (Прочетена 2157 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Февруари, 2011, 09:39:43
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Смазочната система под въздействието на налягането, създавано от зъбна маслена помпа с верижно задвижване от коляновия вал, осигурява смазването на основните и мотовилковите шийки на коляновия вал, на горните глави на мотовилката и на буталните болтове.

Маслото постъпва в опорите на разпределителния вал и хидравличните тласкачи по отделна магистрала. Автоматичното регулиране на луфта на клапаните се осъществява за сметка на налягането на маслото, подавано към тласкачите. Налягане на маслото на загрял двигател, кг/смг:
•   на празен ход, не по-малко от: 0,3;
•   при 3000 об/мин, не по-малко от: 3,0.
Налягане за отваряне на редукционния клапан, кг/см2: 4,7-5,3. Диференциално налягане на пропускателния клапан на масления филтър: 2,0.
Маслен филтър
Разглобяем филтър със сменяем филтриращ елемент, монтиран в задната част на цилиндровия блок.
Марка и тип на филтриращия елемент: "MAN" W 719/33.
Двигателно масло
Обем на смазочната система, л:
•   при първоначално зареждане: 7,0;
•   при смяна на маслото: 6,0 (включително 1,0 във филтъра).
Разлика между означенията "mini" и "maxi" на маслоизмервателната щека. л: 1.5. Използвано масло: SAE15 W 40 или 15 W 50.
Периодичност на смяна: на всеки 10 хил. км пробег или не по-рядко от 2 пъти годишно
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum