Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Газоразпределителен механизъм на Mercedes  (Прочетена 2821 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

29 Януари, 2011, 20:11:07
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5107
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Задвижването на горноразположения разпределителен вал се осъществява чрез единична верига.
Натягането на веригата се регулира чрез натягащо устройство с блокировка. Капакът на газоразпределителния механизъм е изработен от алуминиева сплав.
фази на газоразпределяне
При разчетен нулев пуфт на клапаните и височина на повдигане на клапана 2 мм.

"В скоби с посочена стойността след 20 хил. км пробег.
"* Отнася се за двигатели, произведени след септември 1989 г.

Разпределителни валове
Пет (двигатели 102) или седемопорен (двигатели 103.942) кух разпределителен вал. Поцинкован. Предният край на вала е затворен чрез болта, закрепващ ремъчното зъбно колело, а задния - чрез стоманена тапа. Маслото влиза във вала през канапа и отвора на задната опора и осигурява смазването на опорите на вала. Отзад на фланеца, закрепващ зъбното колело на вала, е набито цифрово означение.

Маркировка на разпределителните валове



Характеристики на разпределителните валове
Разтеглянето на веригата може да се компенсира чрез преместване на верижното зъбно колело на разпределителния вал.

* С  скоби е посочена максимално допустимата стойност.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum