Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на спирачния диск на Mercedes  (Прочетена 3484 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

21 Януари, 2011, 13:21:37
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5137
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

•   Повдигнете задната част на автомобила, подпрете я с неподвижни опори и демонтирайте колелото.
•   Извадете спирачните накладки и свалете скобата на спирачката, без да откачате спирачния маркуч.
•   Окачете скобата с тел под калника.



Болтове, закрепващи скобата на задния спирачен механизъм
•   Свалете спирачния диск като разпиете закрепващия го към главината на колелото болт.
•   Монтажът на спирачния диск се извършва в обратна на демонтажа последователност.



СПИРАЧКИ
Демонтаж и монтаж на главния цилиндър

Демонтаж
•   Изтеглете с шприц спирачната течност от резервоара на хидрозадвижването на спирачките и съединителя.
•   Откачете тръбата за подаване на спирачна течност в главния цилиндър на съединителя от резервоара.
•   Свалете резервоара.
•   Откачете тръбопроводите от главния цилиндър и запушете отворите на тръбопроводите и на главния цилиндър.




•   Отместете настрани тръбопровода па задния контур (на лицевата страна на цилиндъра.!.
•   Развийте закрепващите гайки на цилиндъра към вакуумния усилвател.
•   Извадете уплътнителя от канала на фла-неца на главния цилиндър.
•   Свалете главния цилиндър от шмилките без да го изкривявате
Монтаж
•   Поставете нов уплътнител в канапа на фланеца на главния цилиндър.
•   Поставете главния цилиндър върху шпип-ките на усилвателя, без да го изкривявате, и затегнете закрепващите гайки.
•   Свържете тръбопроводите с главния цилиндър.
•   Монтирайте резервоара и свържете тръбата за подаване на спирачна течност в главния цилиндър на съединителя.
•   Напълнете резервоара със спирачна течност.
•   Обезвъздушете спирачната система.




Монтиране на главния цилиндър
1 - щуцер на вакуумния маркуч; 2 - щуцери на тръбопроводите; 3 - резервоар на хидрозадвижването на спирачките и съединителя

Демонтаж и монтаж на вакуумния усилвател
Демонтаж
•   Свалете главния цилиндър.
•   Откачете маркуча от усилвателя.
•   Свалете облицовката под арматурното табло.
•   Развийте горна лява и долна дясна гайки, закрепващи конзолата на усилвателя към конзолата на педала на спирачката.
•   Откачете тласкача на усилвателя от педала на спирачката, като предварително откачите възвратната пружина и свалите застопоряващата скоба.
•   Свалете внимателно вакуумния усилвател, за да не повредите корпуса му.
•   Проверете състоянието на обратните клапани, корпуса на усилвателя и херметичността на съединенията.
Монтаж
Монтажът се извършва в обратна на демонтажа последователност.
Обезвъздушаване на хидрозадвижването
Обезвъздушаването на спирачките е необходимо, за да се отстрани въздухът от хидрозадвижването. Въздухът може да попадне в хидрозадвижването в резултат на раз-херметизиране на системата при ремонт или смяна на отделни възли или при смяна на спирачната течност. За наличието на въздух в хидрозадвижването на спирачките свидетелства увеличениятя ход на педала на спирачката и "мекостта" му. Препоръчваме ви използването на приспособление за обезвъздушаване под налягане.
По време на обезвъздушаването на системата следете нивото на спирачната течност в резервоара, като не допускате изпразването му до дъното.
•   Прикрепете към главата на щуцера проз рачна тръба, свободният край на която по топете в чист съд, частично напълнен ш спирачна течност.

•   Натиснете педала на спирачката, за да се създаде налягане в системата.
•   Натиснете докрай педала на спирачката развийте щуцера за обезвъздушаване на системата, при което започват да излиза въздушни мехурчета през тръбата.
•   Завийте щуцера за обезвъздушаване н; системата.
•   Бавно отпуснете педала на спирачката.
•   Повтаряйте тези операции, докато спрe

Ето практически снимки на цялата манипулация.



































« Последна редакция: 26 Януари, 2011, 23:41:55 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum