Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Устройство за регулиране положението на каросерията  (Прочетена 6615 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

20 Януари, 2011, 13:19:29
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Регулиране положението на каросерията

Принцип на действие
Задвижваната от коляновия вал помпа 2 нагнетява в системата работна течност под налягане. В зависимост от височината на задната ос на автомобила коректорът 8 подава работна течност във въздушномаслените акумулаторни камери 3 или я връща в резервоар 1. Коректорът се задейства от лоста и щангата 7, която е свързана с щангата на стабилизатора за напречна устойчивост 5.
При отпускане на каросерията налягането на течност га в акумулаторните камери и амортисьорите нараства, което осигурява вдигането на каросерията на нормална височина.



Устройство за регулиране положението на каросерията
1 - резервоар; 2 - хидропомпа; 3 - акумулаторна камера; 4 - амортисьори; 5 - стабилизатор за напречна устойчивост; 6 - задвижващ лост; 7 - щанга; 8 - коректор; 9 - нагне-тателен тръбопровод; 10 - отвеждащ тръбопровод


Ремонт
Изливане на работната течност
Работната течност се излива от системата през отвора на коректора при изключен двигател и окачени задни колела.
Напълване на системата с работна течност
•   Налейте работна течност в резервоара с помощта на фунийка до означението "тай".
•   Поставете в багажника товар с тегло 120 кг и запалете двигателя, за да се напълни хидросистемата на задното окачване.

•   Проверете за наличие на течове на работна течност от съединенията.
•   Изключете двигателя и проверете нивото на работната течност в резервоара. Ако то е под означението "ши" при натоварен автомобил, долейте течност в резервоара.
Демонтаж и монтаж на елементите на устройството за регулиране на положението на каросерията
Демонтажът и монтажът на елементите на устройството за регулиране на положението на каросерията не са трудни. Преди да демонтирате кой да е елемент от устройството, излейте работната течност. Монтажът се извършва при следните условия:
-   сменете всички уплътнения и маншет -ни уплътнители;
-   затегнете щуцерите на тръбопроводите;
-   напълнете системата за регулиране положението на каросерията с течност и проверете за наличие на течове.


Резервоар на хидросистемата на регулатора на положението на каросерията
1 - означение "пш1"; 2 - означение "го/л/"; А - тръбопровод за подаване на течност към хидропомпата; В - отвеждащ тръбопровод




Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum