Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Прегряване на място  (Прочетена 2400 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Юни, 2021, 19:40:29
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юни 2021
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Merc3des w201

Здравейте от доста време притежавам мерцедес 190Е 2.3 136к.с... Имам обаче проблем с прегряването на място... По светофарите доста качва температурата подминава дори и 100 градуса, два пъти съм сменял и промивал охладителната система... Нов термостат който отваря на 87(оригиналния отваряше напълно на 93)..но няма ефект... Перката тръгва на момента и твмпвратурата продължава да расте... Прави ми впечатление, че в момента в който колата потегли след 100/200 метра, температурата започва доста бързо да спада.. Оргинално коюата е с едно малко радиаторче, което е студено дори когато вътре показва че е топъл мотора... Мит е на автомивка, усеща се струята въздух от перката до отвън но той си е студен... Сякаш не стига вода... Топъл е само от към маркучите иначе целия е леден... Възможно ли е водната помпа да не върти достатъчно охладителна течност? Защото като загрее, маркучите стават една идея по твърди... Сега откакто имам газ (5 месеца)... И ако е водна помпа нямс ли да грее даже и в движение... На дълъг път стои на около 80/90 и не мърда... Обаче като постои 2/3 минути на място започва да ходи към 100 и повече... Помагам ? с парното но пак не успява да се охлади дори при включена перка.... И понеже не охлажда, перката не спира докато не излезна извън града... Някой със сходен проблем... Един ме посъветва в жегите въобще да махна термостата... До какво би довело карането без термостат... Последния път купувах на Termotek 93Cсега съм с Mahle 87C и няма разлика...



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum