Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Трудно пали при загрял двигател С 180 w202  (Прочетена 22683 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

13 Януари, 2011, 16:51:42
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ян. 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c 180

Здравейте колеги,  първо колата е С 180 /94 бензин с  обикновенна газова  колата си работи нормално както на бензин тъка и та газ няма плаване на обороти.Проблема е че , при загрял двегател когато угася и после искам да запаля  върти продължително време и след това пали. При студен двигател   сутрин го нама проблема. Сменил съм свещите но проблема си остана.


13 Януари, 2011, 17:06:22
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Здравейте колеги,  първо колата е С 180 /94 бензин с  обикновенна газова  колата си работи нормално както на бензин тъка и та газ няма плаване на обороти.Проблема е че , при загрял двегател когато угася и после искам да запаля  върти продължително време и след това пали. При студен двигател   сутрин го нама проблема. Сменил съм свещите но проблема си остана.
Изпарителя на колко км ти е ? Сменял ли си газовия клапан... ? Пробвал ли си след като угасиш колата да щракнеш на неутрал (копчето за газта и бензина да е в средата ... нито на газ, нито на бензин...)
Имах подобен проблем.... но не го правеше винаги... а и го правеше и на топъл и студен двигател....

Съмнява ме газовия ти клапан(не знам ти с колко си, аз съм с 2.. един от пред и един на газовата бутилка)... може този който е отпред да не затваря добре... и да дави колата... а като преседи повечко да се изпарява газта.... и затова сутрин да нямаш проблеми...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

13 Януари, 2011, 18:15:22
Отговор #2
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Аз имах 124-ка с двигател М111 + АГУ и имах абсолютно същият проблем. Продадох колата преди да отстраня проблема, но бях стигнал до заключението, че проблема може да е или в клапана на газта или в клапана при бензиновата помпа. При първия случай не спира напълно газта и после се мъчи като палиш на бензин, защото се смесват двете горива, а при втория губи налягане в систамата и затова въртиш повече докато запали. При мен студена палеше от раз, топла ако е стояла само 5-10мин пак палеше без проблем, но като я оставех за по-дълго (20-30мин да кажем) и после въртеше 3-4 секунди и трябваше да и подавам малко газ, за да запали.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

14 Януари, 2011, 09:25:16
Отговор #3
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ян. 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c 180
Газовата ми е ловато на 20 000 не съм сменял клапан или мембрана ще ги сменя и ще пиша за резултат

14 Януари, 2011, 10:10:27
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
колега като чета не си пояснил трудното палене на бензин ли го извършваш или на гас.?
на гас не би трябвало да имаш проблеми ама никакви при топъл двигател .при бензин пали малко по бавно пробвай като ти е топъл двигателя просто задръж контактния ключ 7-8 секунди и тогава завърти. не бъзикай нищо по колата . и при мен е така .от продължителна работа изсъхват клапаните и докато впръсне бензин и запали ти вече си си внушил че имаш проблем.
успех.. Mercedes-Benz-move Mercedes-Benz-move Mercedes-Benz-move
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.


14 Януари, 2011, 10:18:43
Отговор #5
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Газовата ми е ловато на 20 000 не съм сменял клапан или мембрана ще ги сменя и ще пиша за резултат
Моята беше на 100 000 ++ км като е смених... но и колата беше седяла няколко години без да се кара.

Едва ли е от мембраната... ако имаш твой човек отиди при него поне да знаеш че няма да те излъже...

Пробва ли като е палиш да дадеш копчето в средата (нито на газ , нито на бензин) ?
« Последна редакция: 14 Януари, 2011, 10:27:24 от Nedko-w124 »
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

14 Януари, 2011, 14:21:36
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колега според мен проблема е до една реголировка на испарителя ловатото не мърда за 20 000км.това е ако на топъл мотор палиш на газ.
« Последна редакция: 14 Януари, 2011, 14:23:31 от Георги »

14 Януари, 2011, 15:40:32
Отговор #7
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ян. 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c 180
Искам да уточня, че карам на метан и  паля винаги на бензин превключвателя е /Автоматичен превключвател  с индикатор за ниво индикация - 4 зелени лампички и 1 червена за резерва/ Тоест нямам средно положение. От прочетеното до тук стигам до извода че клапана не затваря добре. Защото в отделни случай пали без проблем дори и за е загрял двигателя.


14 Януари, 2011, 15:53:41
Отговор #8
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
На мойта само аз бях навъртял над 40 000км на газ така че едва ли е от мембраната на изпарителя щом твойта е на 20 000. При мен също беше с автоматично палена на бензин и подобен проблем. Погледни клапана на първо време, нещо имаше там че омеквала някаква пружина, ама като я закараш на газаджия и му обясниш какъв е проблема те знаят.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

14 Януари, 2011, 21:20:28
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
кога пали по трудно след като я загасиш и опиташ веднага или след като мине известно време.


15 Януари, 2011, 01:32:36
Отговор #10
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Искам да уточня, че карам на метан и  паля винаги на бензин превключвателя е /Автоматичен превключвател  с индикатор за ниво индикация - 4 зелени лампички и 1 червена за резерва/ Тоест нямам средно положение. От прочетеното до тук стигам до извода че клапана не затваря добре. Защото в отделни случай пали без проблем дори и за е загрял двигателя.
Извинявам се колега.... мислих че си с газово.... За метана... нищо не знам.... Но дано да намериш проблема и да го отстраниш  friends beer
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

15 Януари, 2011, 08:08:36
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
метан  doh
от колко време караш на метан ? doh doh doh
това съсипва тотално двигателя и всичко в него. doh doh
я поясни като караш колата или зверската си тяга и мощност или не ?
 beer
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

17 Януари, 2011, 15:41:00
Отговор #12
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ян. 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c 180
Относно моя проблем има пропускане на бензин от показаното на снимката по тръбичките и отива в колекторите там се изпарява когато е загрял двигателя и при старт се дави или трудно пали. Тази част  подлежи ли на ремон.

18 Януари, 2011, 14:44:45
Отговор #13
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ян. 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c 180
Регулатора на налягането на бензина се е прецакал може ли да се ремонтира или не.

19 Януари, 2011, 00:49:46
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
да но незнам от къде ще намериш такова платно като резервна част.нов е около стотина лева.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum