Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Модификация на термостат  (Прочетена 8668 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

26 Декември, 2010, 10:10:59
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)

Идеята е, че при някои бенцове, особено по-старите, дори при изправна охладителна система пак държат висока работна температура. Човекът е направил доста проста модификация на термостата - пробил е няколко дупки така че да минава свободно охлаждащата течност - и въпреки че изглежда доста първобитно твърди, че след модификацията работната температура влиза в нормалните граници 82-90 градуса.
На снимката са 5 дупки, но това е за климата в Атланта и авторът препоръчва 2-3 дупки за по-студен климат.



Тази модификация се пропоръчва като крайна мярка, ако при изправна система (след промивка на системата, изправни датчици, работищо виско / ел. перка и т.н.) автомобилът продължава да работи на висока температура. За пример бяха дали 300D от '84, които след тази процедура е заработил нормално.
Страничният ефект е, че първоначално загрява по-бавно. За мен лично е по-удачен вариант отколкото постоянно зацепено виско, което скъсява живота на водната помпа и криви перките.
Друг вариант е просто да се намери термостат, който започва да отваря по-рано.
« Последна редакция: 02 Март, 2017, 01:48:22 от Bogo® »
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


27 Декември, 2010, 00:58:47
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
На оригиналният има ...дупка със съчма(като клапанче) помага за бързото обезвъздушаване и винаги пропуска по малко антифризче

10 Юни, 2023, 23:38:21
Отговор #2
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +2
Модификацията на термостата е процес, при който се извършват промени в стандартната конфигурация или функционалност на термостата в системата за охлаждане на двигателя. Термостатът е устройство, което регулира температурата на охлаждащата течност и контролира циркулацията й в двигателната система.

Една от най-честите модификации на термостата е замяната му с термостат с по-ниска или по-висока температурна отваряща точка. Това може да се направи с цел оптимизиране на работата на двигателя в зависимост от специфични изисквания или предпочитания. Например, поставянето на термостат с по-ниска отваряща точка може да помогне за по-бързото достигане на оптимална работна температура на двигателя, което може да бъде полезно при състезателни приложения или при употреба в условия с ниски температури.

Друга модификация на термостата включва използването на термостати с различна конструкция или материали, които могат да осигурят по-добра надеждност или по-прецизно контролиране на температурата.

Важно е да се отбележи, че модификацията на термостата може да има влияние върху работата на двигателя и системата за охлаждане. Преди да се извърши такава модификация, е препоръчително да се консултирате с професионалист или механик с опит в областта на автомобилите, за да се уверите, че модификацията ще бъде подходяща за конкретния двигател и приложение.



Сподели темата


Етикети: термостат 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum