Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Модификация на термостат  (Прочетена 3486 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

26 Декември, 2010, 10:10:59
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 623
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15

Идеята е, че при някои бенцове, особено по-старите, дори при изправна охладителна система пак държат висока работна температура. Човекът е направил доста проста модификация на термостата - пробил е няколко дупки така че да минава свободно охлаждащата течност - и въпреки че изглежда доста първобитно твърди, че след модификацията работната температура влиза в нормалните граници 82-90 градуса.
На снимката са 5 дупки, но това е за климата в Атланта и авторът препоръчва 2-3 дупки за по-студен климат.



Тази модификация се пропоръчва като крайна мярка, ако при изправна система (след промивка на системата, изправни датчици, работищо виско / ел. перка и т.н.) автомобилът продължава да работи на висока температура. За пример бяха дали 300D от '84, които след тази процедура е заработил нормално.
Страничният ефект е, че първоначално загрява по-бавно. За мен лично е по-удачен вариант отколкото постоянно зацепено виско, което скъсява живота на водната помпа и криви перките.
Друг вариант е просто да се намери термостат, който започва да отваря по-рано.
« Последна редакция: 02 Март, 2017, 01:48:22 от Bogo® »
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


27 Декември, 2010, 00:58:47
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
На оригиналният има ...дупка със съчма(като клапанче) помага за бързото обезвъздушаване и винаги пропуска по малко антифризче



Сподели темата


 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum