Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: дали съм издухал гарнитурата?  (Прочетена 11654 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

25 Декември, 2010, 18:30:12
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)

Здравейте колеги,
снощи ми се случи малко неприятна случка. Прибирах се от Амстердам до София (2200км) и колата е карана 24 часа в обороти само с кратки спирания за почивки от по 10-15мин и зареждане (не е изстивала). На българската граница вече висях 30мин с отворени прозорци и парното на МАХ, докато чакам граничарите. След като преминах пункта и тръгнах към София затворих прозорците и понеже стана много жега изключих климатика. Тогава стрелката изведнъж тръгна нагоре и като я видях, че подминава 110 веднаха отбих и загасих. В момента, който изключих мотора антифриза изскочи от капачата на разширителният съд. Отворих я с една кърпа и изчаках да изстине. След това се обадих на баща ми да дойде от София, наляхме вода и се прибрах нормално като той караше зад мен за всеки случай.
Днес я разгледах и в казанчето имаше разни мазнотии. Развих винта под радиатора, за да изтече водата, но то си изтече кристално чист антифриз. В казанчето обаче пълно с кафяви мазнотии.
Не можах да махна термостата, защото болтовете бяха много запелки (последно е сменян преди 2 години точно).
Маслото на щеката е чисто, не е побеляло, но не мога да кажа дали е паднало нивото, защото го сменях преди 7000км и от тогава не съм проверявал нивото.
Въпросът ми е дали съм пробил гарнитурата с тези 110+ градуса.

П.С. - моля за контруктивни мнения. Грешките ми са ясни, но след 20 часа зад волана човек понякога прави глупости.
« Последна редакция: 25 Декември, 2010, 18:31:45 от M23J »
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


25 Декември, 2010, 18:40:30
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 55
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Здравейте колеги,
снощи ми се случи малко неприятна случка. Прибирах се от Амстердам до София (2200км) и колата е карана 24 часа в обороти само с кратки спирания за почивки от по 10-15мин и зареждане (не е изстивала). На българската граница вече висях 30мин с отворени прозорци и парното на МАХ, докато чакам граничарите. След като преминах пункта и тръгнах към София затворих прозорците и понеже стана много жега изключих климатика. Тогава стрелката изведнъж тръгна нагоре и като я видях, че подминава 110 веднаха отбих и загасих. В момента, който изключих мотора антифриза изскочи от капачата на разширителният съд. Отворих я с една кърпа и изчаках да изстине. След това се обадих на баща ми да дойде от София, наляхме вода и се прибрах нормално като той караше зад мен за всеки случай.
Днес я разгледах и в казанчето имаше разни мазнотии. Развих винта под радиатора, за да изтече водата, но то си изтече кристално чист антифриз. В казанчето обаче пълно с кафяви мазнотии.
Не можах да махна термостата, защото болтовете бяха много запелки (последно е сменян преди 2 години точно).
Маслото на щеката е чисто, не е побеляло, но не мога да кажа дали е паднало нивото, защото го сменях преди 7000км и от тогава не съм проверявал нивото.
Въпросът ми е дали съм пробил гарнитурата с тези 110+ градуса.

П.С. - моля за контруктивни мнения. Грешките ми са ясни, но след 20 часа зад волана човек понякога прави глупости.
Колега,ако си духнал гарнитура на главата изобщо няма да можеш да се прибереш до София.Друго да питам: Сега като я запалиш,удървят ли се маркучите на радиатора? Парно имаш ли си нормално? Ако всичко си е наред,според мен не са ти включили перките(перката) за охлаждане
Искам да умра спеики като дядо ми,а не крещеики като пътниците в автобуса му.

25 Декември, 2010, 18:48:16
Отговор #2
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Сега като я запаля големия маркуч си е мек, което май значи, че термостата не отвяря а?
Парно си имам. Днес карах колата и няма промяна във вървежа. Точно за тази седмица се бях разбрал с един приятел да сменяме виското  с ел.перка като се прибера в България, че още от лятото го гледам, че не е като света, но дори в най-големите жеги най-много да се включи перката на климатика на 105 градуса и веднага се охлаждаше.
Аз си мислех за някаква малка дупка в гарнитурата да кажем, защото иначе от къде ще са тия кафяви мазнотии в казанчето?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

25 Декември, 2010, 19:04:44
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 55
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Сега като я запаля големия маркуч си е мек, което май значи, че термостата не отвяря а?
Парно си имам. Днес карах колата и няма промяна във вървежа. Точно за тази седмица се бях разбрал с един приятел да сменяме виското  с ел.перка като се прибера в България, че още от лятото го гледам, че не е като света, но дори в най-големите жеги най-много да се включи перката на климатика на 105 градуса и веднага се охлаждаше.
Аз си мислех за някаква малка дупка в гарнитурата да кажем, защото иначе от къде ще са тия кафяви мазнотии в казанчето?
Ако имаш макар и малко пробив,компресията ще ти удървя всички маркучи...и парно няма да имаш. Карай спокойно и час по скоро сменявай или виското или сложи нова ел. перка ok
Искам да умра спеики като дядо ми,а не крещеики като пътниците в автобуса му.

25 Декември, 2010, 19:13:26
Отговор #4
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Мерси, мен тези кафяви гнусотии в казанчето ме претесняват най-много. А сега по празниците няма майстори.
За виското - поръчах силиконово маско от САЩ и мисля да пробва да го напълня, но ако стане с ел. перка даже по-добре, даже ще изкарам и авариен бутон да я включам и ръчно.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


27 Декември, 2010, 01:11:33
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Не си
Промий охладителната ситема, сипи си ...прецеден ...антифриза и си карай
Промий с едно шише ...винен оцет и другото ...вода
Сипваш джибрето и моторът работи около 10 мин. не повече при загряло състояние
Не повече от 10 минути
Ако има тиня или котлени отлагания по системата и термостата, ще ги изхвърли
Промиваш два-три пъти и зареждаш антифриза, но като изчакваш тинята да обиколи и през ...парното(значи трябва при всяко плакнене, да е загрял моторът и термостата да отвори)
Нямаш дачик за течността и съм склонен да помисля, че е била доста (над малко повече от литър) намаляла
Радиаторът е мънечък и мотора събира антифриз, колкото на ...Жигулката
....................
Не повече от 10-15 минутки при загрял мотор

27 Декември, 2010, 02:40:24
Отговор #6
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Колега четох че обмисляш някакви варианти за морги.... Ако мислиш да е даваш на морга.... кажи колко пари ти дават... може да измислим нещо... няма смисъл това хубаво купе... да отиде в някой морга и да спре да се движи....  thank_you2
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

27 Декември, 2010, 08:45:15
Отговор #7
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Vladek, няма как да не е гарнитура - всичко вътре е в масло. Свалях и термостата и там и в маркуча към радиатора също. От някъде вкарва масло и както каза BMAUTO явно не е при цилинтрите, а между маслената магистрала и водната риза.

Недко, обмислям всякакви варианти, защото на 2-ри трябва да пътувам обратно за Амстердам, а баща ми каза, че с тази кола няма да ме пусне. Ще си пусна някаква обява за символична цена, която дори след ремонта да е под пазарна и ще видя, но всичко трябва да стане до четвъртък, защото петък не е работен, а после отлитам (днес мисля да си купя билет за самолета).
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

27 Декември, 2010, 19:29:42
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колега има един  елементарен начин да разбереш истината.сваляш свещите доло качваш буталото на 1ви цилиндър в горна мъртва точка,пълниш компенсационното казанче до горе .на мястото на сваща надуваш със компресор и така проверявяш всички цилиндри,ако балбукне казанчето и водата започне да прелива докато надуваш имаш проблем или с гарнитура или с пукнатини.за да не пропада буталото при надуването включи на 4та предавка и дръпни ръчна спирачка.

27 Декември, 2010, 21:40:24
Отговор #9
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Vladek, няма как да не е гарнитура - всичко вътре е в масло. Свалях и термостата и там и в маркуча към радиатора също. От някъде вкарва масло и както каза BMAUTO явно не е при цилинтрите, а между маслената магистрала и водната риза.

Недко, обмислям всякакви варианти, защото на 2-ри трябва да пътувам обратно за Амстердам, а баща ми каза, че с тази кола няма да ме пусне. Ще си пусна някаква обява за символична цена, която дори след ремонта да е под пазарна и ще видя, но всичко трябва да стане до четвъртък, защото петък не е работен, а после отлитам (днес мисля да си купя билет за самолета).
Мамка му
Надявах се да не е нещо сериозно


27 Декември, 2010, 23:44:10
Отговор #10
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Вече е при човек, който ги знае ремонтите и скоро колата ще е пак на пътя.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

28 Декември, 2010, 00:52:11
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 88
  • Местонахождение: Гр.Перник
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Митко Гр.Перник 0896104899                 Авточасти нови и втора употреба за Мерцедес-Бенц

28 Декември, 2010, 00:58:35
Отговор #12
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
It is nice to be important, but it is more important to be nice.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum