Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Фар, ляв, W140  (Прочетена 2693 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

04 Ноември, 2010, 02:18:06
  • секс гуру
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 668
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +2

Преди време стана въпрос за саморегулиращи фарове и LYNX даде схемичка на елемента който дава сигнал за нивото на автомобила, спрямо пътя, така щото фаровете да се самонагаждат спрямо натовареноста на колата.
При мен тази система се оказа изключена и се заканих да провера действието и
Обещах, че ще пиша и моментът дойде
Реших да сваля левият фар, защото така и така имам проблеми с регулирането на лъча спрямо пътя

Свалих фара и започнах да го разглобявам
След като свалих стъклото се натъкнах на една декоративна лайстна

Поогледах я бая време за да разбера как се сваля и открих този начин - с отвертката и леко пизвъкване на тези задържащи пластини

Готово

и сега започна страшното умуване
Как да измъкна рефлектора от кожуха на фара
Пробвах така, но ...не става

След дълго оглеждане, въртене и преобръщане на фара в ръчички, окото ми забеляза едно чопче, което задържаше оста на регулатора и не пускаше рефлектора да мръдне

Напънах леко с отверктата и хоп, рефлектора изкочи от долната страна

Да обаче отгоре не иска и да чуе
Огледах внимателно врътките за реглаж и стигнах до извода, че те се "набиват" в корпуса на фара

Да обаче отгоре не иска и да чуе
Огледах внимателно врътките за реглаж и стигнах до извода, че те се "набиват" в корпуса на фара

Ето къде се крие машинката за регулирането на фара

А ето я и нея
Прилича ма ел.моторче но не е.Според ябълката и механизмът, оста би трябвало да извършва постапетелно - възвратно движение.Прилича ми на ...соленоит със стержен -подобен по принцип на работа с ел.вентилите на парното.

Ако някой знае как работи това чудо, нека сподели
Интересно ви стана, че оста нито се върти, нито се движи напред-назад

На врътките за реглаж на фаровете има и О пръстени, който пир мен бяха в окаяно състояние


Решение:
Калпави връзки и контакти в е това моторче

И в тоя блок с този бял куплунг, който е под отвертката

Но
Ако няма добър контакт с едното моторче, не бачка и другото - левото пуска и дясното
(както при моторчетата на чистачките)
Благодарение на Владек, е има тази тема. ok
« Последна редакция: 04 Ноември, 2010, 02:19:52 от Bogo »



Сподели темата


Етикети: Фар w140 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum