Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: смяна на хидравлична течност и филтър  (Прочетена 19361 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

18 Декември, 2010, 23:02:21
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)

Здравейте,
Препоръчително е хидравличната течност и филтърчето да се сменят на 2-3 години. Тази процедура я правих лятото в сервиз, но мисля, че е достатъчно лесна, за да се справи човек сам. Сега ми попаднага снимки от DieselGiant и реших да опиша процедурата.

Първо се отвива казанчето с течността - лесно ще го познаете, защото е метално и непрозрачно за разлика от другите.


Течността трябва да е прозрачна, а не черна


Източвате течността с спринцовка или някаква помпа и развивате гайката


Вадите пластмата и пружинката


Вадите филтърчето


Слагате нов филтър и връщате по обратния ред пружината, пластмасата и завивате гайката


Доливате хидравлична течност. Вижда се как новата е прозрачна, а не мътна като старата


Може да си купите хидравлична течност от Мерцедес, но ATF също става долкото знам.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.


18 Декември, 2010, 23:10:16
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 55
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
А от кутията как се точи хидравличната течност?  thinking
Щото ако не се източи и от там,предполагам че работата е наполовина свършена.
Искам да умра спеики като дядо ми,а не крещеики като пътниците в автобуса му.

18 Декември, 2010, 23:14:34
Отговор #2
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Добър въпрос  thinking
Между другото тази тема я пуснах към предишният ми аргумент, че няма смисъл от подраздели за всеки модел или поне да има един, където да се събират общите теми. Тази процедура според мен е една и съща и за Ц и за Е и за ЕС-класа.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

18 Декември, 2010, 23:18:11
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 55
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Добър въпрос  thinking
Между другото тази тема я пуснах към предишният ми аргумент, че няма смисъл от подраздели за всеки модел или поне да има един, където да се събират общите теми. Тази процедура според мен е една и съща и за Ц и за Е и за ЕС-класа.
Така си е. Аз например,като извършвах тази операция,отвих изхода на маркуча на хидравликата и изтече всичко до дупка. Но се питах дали няма някакъв друг по лесен начин beer
Искам да умра спеики като дядо ми,а не крещеики като пътниците в автобуса му.

20 Февруари, 2011, 02:55:16
Отговор #4
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: Видин
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E300 D
След отвиването на  изхода на маркуча на хидравликата,задължително се повдигат предните колела да не докосват земята и тогава палиш двигатела и правиш бързо два оборота на волана от пълно ляво до пълно завиване дясно ,като там кадето си отвил маркуча поставаш някакво шише или съд да излезе всичко от хидравличният сектор и гасиш мотора.Наливаш новото масло и палиш мотора пак и завиваш пак два пъти волана от пълно ляво и дясно,след което доливаш и спускаш предните колела да са на земята проверяваш пак нивото ,ако е необходимо доливаш още до необходимото .Същото е и за хидравлична реика при останалите коли. ok


25 Април, 2011, 13:35:17
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Ноември, 2011, 15:42:14
Отговор #6
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Колеги аз също правих тази процедура и само да вметна не е нужно да се пали колата просто волана се върти крайно ляво крайно дясно докато спре да излиза масло.Преди да се свали колата или от двата крика или от подемника(по-добрия вариант) налива се масло в казанчето и процедурата с волана се повтаря за се напълни системата след това сваляте колата доливате и готово.Филтарчето е 20лв.

01 Декември, 2011, 16:34:47
Отговор #7
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ян. 2011
  • Публикации: 15
  • Местонахождение: Кюстендил
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c 180
Само да допълня металния корпус има филтър но тези дето са с пласмасов нямат.
« Последна редакция: 01 Декември, 2011, 16:37:18 от ponipav »



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum