Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Теч от ГНП.  (Прочетена 33110 пъти)

0 Потребители и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

16 Октомври, 2011, 02:01:51
Отговор #30
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
здравей искам да попитам какъв е номера на шлицовия камък понеже имам  същия  проблем и аз ще  си я ремонтирам и го нямам този специален  камък предполагам че щутсерите са едни  и същи при мерцедес моя е w202  93 година

Здравей, ето това търсиш Hazet 4556.



Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


05 Ноември, 2011, 14:51:44
Отговор #31
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт. 2011
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes Benz C200 w202
Здравей, ето това търсиш Hazet 4556.




здравей мерси за съвета смених гумичките  а вчера  подмених  и маркучите от горивния филтар и сега пали  от  раз  неможах  да кача  снимки само но ти благодаря още веднаж

03 Декември, 2012, 10:12:54
Отговор #32
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
Снимките са златни,ще ми спестят доста пари.Та въпроса ми е след като е имало теч, проблеми с работата на двигателя имало ли е? Имам едно много неприятно чукане:когато запали колата претръсква леко след това се появява една много силно метално чукане пропушва леко отзад и според оборотите на двигателя чукането се засилва и намаля когато загрее колата 70-80 градуса чуканета изчезва и заработва перфектно!Някой ако обърне внимание по темата мога да вдигна и клип!не съм сигурен във форума може ли!по въпроса за снимките гнп.е абсолютно същата!

03 Декември, 2012, 20:48:03
Отговор #33
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Въздух или по скоро боклук в някоя дюза. Може някоя дюза да е пребана...

11 Декември, 2012, 21:29:40
Отговор #34
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
Ми товае много добре
Кога ще почерпиш welldone
 beer
Работи по твърдо означава по добре ли?Отделно от гумичките и дефтунките ми продадоха доколкото виждам отдолу под дефтунките има метални прстенчета те барат ли се?Заради ключа ще ходя на помпаджия!Защото ми се струва че ключо ще ми излезе на същите пари колкото ще ми вземе и майстора а има и стенд!да го карам ли да бута под дефтунките и на колко нюто метра да стягам щуцерите?


18 Декември, 2012, 21:55:42
Отговор #35
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Работи по твърдо означава по добре ли?Отделно от гумичките и дефтунките ми продадоха доколкото виждам отдолу под дефтунките има метални прстенчета те барат ли се?Заради ключа ще ходя на помпаджия!Защото ми се струва че ключо ще ми излезе на същите пари колкото ще ми вземе и майстора а има и стенд!да го карам ли да бута под дефтунките и на колко нюто метра да стягам щуцерите?
Нищо друго не бараш
Сменяш гумичките и дихтунгите и това е
Шлицова фложка ще си купиш от някой магазин



Сподели темата


Етикети: ГНП a onzi de 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum